וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גראסהופרס תשיב להצעה של מכבי תל אביב על דאבור עד יום שישי

9.7.2015 / 15:14

הקבוצה השוויצרית רצתה שלושה מיליון יורו, אבל לא קיבלה הצעות מאירופה וכעת שוקלת את ההצעה של הצהובים: 1.5 מיליון יורו. אם דאבור יחזור, הוא ירוויח כ-400 אלף יורו לעונה

צילום: יוסי ציפקיס. עריכת וידאו: מתן חדד

ראשי גראסהופרס אמורים להשיב הלילה (חמישי) להצעה הרשמית שהגישה להם מכבי תל אביב עבור מונס דאבור. האלופה הישראלית מוכנה לשלם על החלוץ 1.5 מיליון יורו והלילה השוויצרים אמורים למסור את החלטתם. גראסהופרס דרשה על דאבור כשלושה מיליון יורו עד לפני כמה שבועות, אך לא קיבלה הצעות מקבוצות אחרות באירופה ושם מתלבטים אם להיענות להצעה של מכבי תל אביב.

סוכנו של דאבור, אבי נמני, מנסה לתווך בין הצדדים ועשוי להמריא לשוויץ כדי לשבת עם ראשי גראסהופרס. במקביל נמשכות השיחות בין מכבי לחלוץ שעשוי להרוויח כ-400 אלף יורו נטו לעונה בחוזה לחמש עונות. במכבי סיפרו שהם נמצאים בנקודת הזמן הכי טובה במשא ומתן עם דאבור, אבל רק כאשר השוויצרים יסכימו לקבל את ההצעה, ניתן יהיה לדבר על פריצת דרך.

בתוך כך ממתינים מספר שחקנים של מכבי להחלטתו של המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, שעדיין עומד על כך שמושאלים לקבוצות אחרות לא יזכו להפרשי חוזים ממכבי. כך למשל חסן אבו זייד, שמחזיק בחוזה גבוה במכבי תל אביב וקיבל הצעה מקבוצה אחרת תמורת סכום נמוך בהרבה. אם מכבי לא תשלים לו את השכר הוא יהיה בדילמה גדולה אם לעבור לקבוצה אחרת ולקבל שכר נמוך יותר, או להישאר ביציע ולקבל את מלוא שכרו.

חלוץ גראסהופרס מונס דאבור. GettyImages
המגעים נמשכים. דאבור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully