וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב שוקלת פנייה נוספת לטוטו תמוז

אחרי שהפסידו במירוץ אחרי בן שהר, האדומים שוברים את הראש לגבי צירוף חלוץ ישראלי וחוזרים לאופציית חלוץ פטרולול. הגעת ביטון תלויה בליאז'. חוזהו של אבוטבול עשוי להיות מותר

יותם רונן

אחרי שהפסידה במירוץ אחרי בן שהר, בהפועל תל אביב שוברים את הראש איזה חלוץ ישראלי להחתים, ואפילו שוקלים פנייה נוספת לטוטו תמוז. כידוע, האדומים מנסים להשלים את הסגל לעונה הבאה, כשכרגע הם מנסים להחתים חלוץ ישראלי ובלם זר. בקבוצה התאכזבו להתבשר שבסופו של דבר שהר בחר בבאר שבע, וכרגע מחפשים אופציה אחרת במקומו. בהפועל כאמור שוקלים להגיש הצעה גבוהה יותר עבור תמוז, אך לא מאמינים כי הפערים שעמדו על למעלה מ-200 אלף יורו יוכלו להיסגר. חשוב להדגיש שברומניה מדווחים היום כי תמוז החליט לעבור לגזיאנטפספור הטורקית, אותה העדיף על פני קבוצות אחרות.

במקביל למחשבות על תמוז, בהפועל תל אביב העלו את שמו של עידן שמש ממכבי פתח תקוה. נכון לעכשיו אין מועמד מוביל וגם במקרה של שמש לא נראה כי אכן תיעשה פנייה ממשית לשחקן או לפתח תקוה. האופציה הפחות המעודפת של האדומים היא חלוץ זר, זאת בשל הרצון להחתים את ליביו אנטל, שבמקרה שלו הקבוצה תמתין לו עוד כשבועיים כדי לראות אם הוא יקבל שחרור מקבוצתו הטורקית גנצ'לרבירליג'י, ומסיבה זו האדומים מחפשים נואשות חלוץ ישראלי שיכול לשדרג משמעותית את החלק הקדמי.

ברומניה מדווחים: "טוטו תמוז החליט לחתום בגזיאנטפספור"

חלוץ פטרולול טוטו תמוז. GettyImages
בהפועל תל אביב לא אמרו נואש. טוטו תמוז/GettyImages

במקביל, הקבוצה מנהלת משא ומתן מול ליאז' לצירופו של החלוץ דודו ביטון, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת. האדומים מוכנים לשלם כמחצית משכרו, שעומד על כ-275 אלף יורו בעונה הבאה, וממתינים לתשובה מהבלגים כדי לברר אם הם מוכנים לממן את יתרת שכרו. אם ליאז' לא תסכים, ביטון, ששיחק במחצית העונה האחרונה בהפועל תל אביב, לא ישוב למועדון. בכל מקרה, החתמתו של ביטון היא בנוסף לחלוץ ישראלי אחר ולא במקום.

בהפועל תל אביב נמצאים גם במגעים מתקדמים עם הבלם ניקולה וויאדנוביץ' מאוסאסונה הספרדית. התחושה בהפועל היא שהבלם יסגור בסופו של דבר במועדון, אך עדיין קיימים פערים בין הצדדים. וויאדנוביץ' דורש מעל 400 אלף יורו לעונה ובהפועל מנסים לשכנע את הבלם לרדת מדרישותיו הגבוהות. עד סוף השבוע אמור הבלם להחזיר תשובה להפועל, ואם יגיעו הצדדים לסיכום, הוא יצטרף למחנה האימונים של הקבוצה. בניגוד לבלם, התחושה אצל האדומים היא שגיא אסולין לא יגיע בסופו של דבר לקבוצה. כרגע אסולין לא מתכוון לוותר על חוזהו במאיורקה וככל שהימים עוברים הוא מתרחק מהפועל תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דודו ביטון שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא בא על חשבון צירוף חלוץ צעיר. דודו ביטון/ברני ארדוב

פרט לכך, בהפועל מסרבים להתרגש מהעובדה שעדיין לא מצאו קבוצות לשלומי אזולאי, ישראל זגורי, סארי פלאח, משה אוחיון ושי אבוטבול המחזיקים בחוזים לעונה הבאה ולא יטוסו למחנה האימון בגרמניה עם הקבוצה. בהנהלה לא מבינים את הכעס של השחקנים על המועדון, ואמרו אתמול: "לשחקן מותר לבקש לעבור לקבוצה אחרת או לבקש שדרוג בשכרו אם הוא מציג יכולת טובה, אבל כשהקבוצה לא מעוניינת בשירותיו, זה לא בסדר? לא משנה מה, תמיד אנחנו נצא הרעים מהסיפור".

בכל מקרה, בקבוצה מאמינים כי עד סגירת חלון ההעברות כל השחקנים הללו ימצאו קבוצות אחרות. אם זה לא יקרה, הפועל כבר העבירה להם מסר שהם יקבלו את שכרם הבסיסי, ימשיכו להתאמן במועדון בנפרד, אך לא יהיו בסגל הקבוצה למשחקים. הדברים נכונים לגבי כל השחקנים הללו מלבד שי אבוטבול. בין הקפטן לשעבר להפועל תל אביב מתקיימות שיחות טובות והוא אף קיבל אישור מהנהלת הקבוצה שלא להגיע לאימונים. בהפועל תל אביב אומרים כי אם אבוטבול לא ימצא קבוצה בקרוב, הוא יקבל פיצוי כספי מהמועדון ויתיר את חוזהו. לאחר מכן, הוא עשוי להצטרף לקבוצה אחרת, אך בשלב הזה אין לו הצעות מליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully