וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הן גיבורות לאומיות, אבל עדיין מרוויחות פחות מערן זהבי

7.7.2015 / 16:29

נבחרת הנשים של ארצות הברית סחפה מאות מיליונים אחריה עם הזכייה המרשימה במונדיאל, אז למה הגברים עדיין משתכרים פי 11 מהן? המספרים המפתיעים של אלופות העולם הטריות

אימג'בנק GettyImages

נבחרת הנשים של ארצות הברית בכדורגל זכתה השבוע בתואר אלופת העולם אחרי שגברה בגמר בלתי נשכח 2:5 על יפן, בו צפו מיליונים ברחבי העולם. אבל למרות החשיפה והכבוד שקיבלו אלופות העולם, הן עדין מתמודדות עם הקיפוח המתמשך בכל הנוגע לסכומי הכסף אותם הן מרוויחות. בליגת הנשים האמריקאית בכדורגל קיימת תקרת שכר שעומדת על 265 אלף דולרים בלבד, בעוד שבליגת הגברים התקרה עומדת על לא פחות מ-3 מיליון דולר - פי 11 מהנשים.

שלוש השחקניות שעומדות בראש רשימת המרוויחות הן אלכס מורגן ואבי וומבאך מארצות הברית ומרתה, מכונת השערים מברזיל. מורגן שעומדת בראש הרשימה מרוויחה כ-450 אלף דולר בשנה, כשאת מרבית שכרה היא מקבלת מספונסרים ופרסומות. כל השלוש יחד, מרוויחות פחות מערן זהבי שלנו, ששכרו העונתי עומד על כמיליון יורו בעונה.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully