וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין שלוש קבוצות: אלישי כדיר מתלבט לגבי עתידו

7.7.2015 / 10:00

הפורוורד מחזיק בהצעה להישאר בהפועל אילת, שלומי הרוש מועמד מוביל גם כן. גם הפועל ירושלים והפועל תל אביב בתמונה, כשהקבוצה של קטש עשויה לפנות לרות'בארט אם המהלך לא יצלח

צילום: דוד קורן, עריכה: מרום שפיצר

אחרי שדגן יבזורי חתם בשבוע שעבר במכבי תל אביב, אחד השמות החמים בשוק השחקנים כיום הוא אלישי כדיר. הפורוורד של הפועל אילת, שנופש בימים אלה בארצות הברית, מחזיק בהצעות גבוהות משלוש קבוצות - קבוצתו הפועל אילת שמעוניינת שיישאר בתנאים דומים לאלה שהיו לו השנה, הפועל ירושלים שמעוניינת לצרפו כגבוה ישראלי לצדו של ליאור אליהו, והפועל תל אביב שצריכה ישראלי בכיר נוסף על מנת להשלים את הסגל. כדיר רשם בעונה הסדירה האחרונה 12.3 נקודות ו-7.2 ריבאונדים, כשבפלייאוף שהסתיים עם הגעה סנסציונית של אילת לגמר הוא קלע 8.1 נקודות והוסיף 7.1 ריבאונדים.

שחקן הפועל אילת, אלישי כדיר, מול שחקן מכבי תל אביב, יוגב אוחיון. ברני ארדוב
מבוקש. כדיר/ברני ארדוב

כדיר עצמו עדיין לא קיבל החלטה לאן ללכת, כשבאילת, שם מתבשל מהלך בסיומו דורון הרציקוביץ' עשוי להישאר, אופטימיים מאוד לגבי הישארותו במועדון. "הוא מקבל באילת מעמד שלא היה לו בקבוצות אחרות", אמרו הבוקר (שלישי) במועדון הדרומי. כפי שפורסם בוואלה ספורט לפני כשבועיים, אילת עשויה לצרף את שלומי הרוש ששוחרר מהפועל חולון במקומו של ניב ברקוביץ', שסיים את דרכו במועדון. אפיק ניסים, שמחזיק באופציית יציאה מחוזהו עד אמצע החודש הקרוב, צפוי להישאר בדרום, כמו גם עמית שמחון שמחזיק בחוזה.

בהפועל תל אביב, שעל פי גורמים שונים הגישו הצעה חלומית לכדיר במונחים של המועדון האדום, מחכים גם כן לתשובה של שחקן נבחרת ישראל. הסגל הישראלי של האדומים כולל נכון לעכשיו את רביב לימונד, ווילי וורקמן, יהונתן שולדבראנד, תמיר בלאט וגולן גוט, כשגם מתן נאור צפוי להישאר באופן רשמי בימים הקרובים. בקבוצה מודעים לכך שאם לא יצורף ישראלי איכותי לסגל, יתקשו לעשות את קפיצת המדרגה לה הם מצפים מהעונה הקרובה. אם כדיר לא יגיע, השם הבא שיעמוד כמועמד לקבוצה הוא רוברט רות'בארט, במידה שלא יחתום במכבי תל אביב אליה הוא מקושר בתקופה האחרונה. בהפועל יוותרו ככל הנראה על הליכה למפעל האירופי של פיב"א לאחר שהפגישה בין הצדדים ביום שישי לא הרשימה את ראשי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully