וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 7.7: ההצעה המוזרה של באיירן, יונייטד בעקבות מולר

סימונה זאזה חתם ביובנטוס לחמש שנים, וייטו חתם באתלטיקו. שוער ריאל מדריד בדרך לעזיבה, השדים האדומים יציעו 82 מיליון יורו בעבור חלוץ באיירן מינכן, שתיתן הרבה בשביל אנחל די מריה. זלאטן מועמד לריאל? כל הדיווחים והשמועות

עריכת וידאו: מרום שפיצר

העברות

* רשמית: לוסיאנו וייטו חלוצה של ויאריאל חתם לשש שנים באתלטיקו מדריד שתשלם תמורתו כ-20 מיליון יורו.

* יובנטוס הודיעה כי היא החתימה עם החלוץ הצעיר סימונה זאזה לחמש שנים. זאזה נרכש מססואולו תמורת 18 מיליון יורו, שישולמו על פני שלוש שנים. יובה מימשה בכך את האופציה שהשאירה לעצמה כאשר מכרה את זאזה לססואולו תמורת 7.5 מיליון יורו לפני שנה.

* ראיו וייקאנו הודיעה רשמית על צירופו של צ'צ'ו דוראדו, בלם ויאריאל, שחתם לשנתיים.

* בלם מכבי פתח תקוה בעונה החולפת, דניאל דימוב, חתם בשורותיה של דניזליספור מהליגה השנייה בטורקיה.

* מגן בלם טוונטה בשנתיים האחרונות, קוקו מרטינה בן ה-25, חתם בסאות'המפטון תמורת 1.5 מיליון יורו. שותף ב-32 משחקי ליגה בהולנד בעונה שעברה (31 בהרכב הפותח).

* ברנלי, הקבוצה שירדה הקיץ לצ'מפיונשיפ חיזקה את החלק הקדמי שלה כשהחתימה את יילה ווסן חלוצה של גנט תמורת 3.5 מיליון ליש"ט.

שוערי נבחרת ספרד, איקר קסיאס, דויד דה חאה. GettyImages
זה שבא וזה שהולך? קסיאס/GettyImages

שמועות

* פלורנטינו פרס טס לקטאר כדי להיפגש עם ראשי פריס סן ז'רמן. על פי דיווחים בספרד, העברתו של זלאטן איברהימוביץ' לריאל מדריד "אולי על הפרק", והבלאנקוס יהיו מוכנים להציע לו כ-12 מיליון יורו לעונה.

* ווסטהאם ממשיכה להתחזק ועל פי הדיווחים באנגליה הפטישים סיכמו עם יובנטוס על רכישתו של הבלם הצעיר אנג'לו אוגבונה תמורת סכום של 8.5 מיליון ליש"ט.

* איקר קסיאס קרוב למעבר לפורטו. כבר אתמול אמר סוכנו ש"יש הצעה ואיקר מתרגש מהאפשרות", והיום "מארקה" מדווח כי המעבר בדרך, אך יש מספר מכשולים: השחקן שרוצה חוזה לשנתיים, והדרישה שלו שריאל תשלים את חוזהו. המשמעות: הוא צפוי להעברה בחינם, וריאל תיאלץ לשלם עוד 15 מיליון יורו על שכרו לשנתיים הקרובות. משמעות נוספת: בריאל יוצאים מנקודת הנחה שדויד דה חאה יגיע.

* בגרמניה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד מתכוונת להגיש הצעה אסטרונומית לבאיירן מינכן, בסך 82 מיליון יורו, בעבור החלוץ תומאס מולר בן ה-25. בדיווח נכתב שסגן נשיא השדים האדומים, אד וודוורד, כבר פתח בשיחות עם קארל היינץ רומיניגה, בנוגע למעבר אפשרי של חלוץ הנבחרת הגרמנית לאנגיה.

* מנצ'סטר יונייטד קרובה מאוד להחתמתו של המגן האיטלקי, מתיאו דרמיאן, כך על פי "סקיי" איטליה. על פי הדיווח, השחקן בן ה-25 משחק בטורינו מעונת 2011/12 וכבר הספיק לרשום 13 הופעות במדי הנבחרת האיטלקית.

* מנכ"ל יובנטוס ג'יוזפה מוראטה על הדיווחים על מעבר של ארתורו וידאל לריאל מדריד: "הכל שמועות, ריאל מדריד לא פנתה אלינו".

* הידיעה הסנסציונית של היום מגיעה מ"דיילי מייל": באיירן מינכן מציעה למנצ'סטר יונייטד את אריאן רובן, תומאס מולר וכסף עבור אנחל די מריה, שלמרות העונה החלשה שלו באולד טראפורד עדיין מוערך מאוד על ידי פפ גווארדיולה.

* עוד ב"דיילי מייל": מנצ'סטר סיטי הפכה את קווין דה ברויינה ליעד המרכזי שלה ומוכנה לשלם עבור הבלגי 50 מיליון ליש"ט, אבל לצערה גם פריס סן ז'רמן החליטה שהיא רוצה את השחקן ונכנסה חזק למירוץ. "דיילי סטאר" טוען שבסיטי בטוחים שהמעבר של רחים סטרלינג מליברפול תמורת 70 מיליון ליש"ט ייסגר מהר מאוד והשחקן ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים בשבוע הבא באוסטרליה.

* "סקיי" טוען כי מנצ'סטר יונייטד הודיעה לרפאל שהוא לא בתוכניות ושהקבוצה תקבל בברכה הצעות עליו. גלאטסראיי, נאפולי ופיורנטינה הוזכרו כשלוש המועמדות הבכירות לצרפו.

* כריסטיאן בנטקה יאמר למאמן אסטון וילה טים שרווד: אני רוצה לעזוב לליברפול. לחלוץ הבלגי סעיף שחרור של 32.5 מיליון ליש"ט.

* סאות'המפטון השלימה עם העובדה שתיאלץ להיפרד ממורגן שניידרלין ולמכור את הצרפתי (קומאן: "יש לנו היסטוריה של מכירת שחקנים, לכל אחד יש מחיר"), אבל תדרוש 27 מיליון ליש"ט. מנצ'סטר יונייטד המועמדת הבכירה.

* ראיו וייקאנו תחתים את הסיני הראשון בליגה הספרדית: ז'אנג צ'נגדון, הקיצוני הימני של בייג'ין גואן, בעל 18 הופעות בנבחרת. שיחק בעבר בפורטוגל ובליגה השנייה בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully