וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייכרט יטען בבוררות נגד מכבי ת"א: צילום סרטון ההכחשה נכפה עליי

גוננו על ראדי ולא עליי. הפכו אותי לשק חבטות. נמני התחנן לג'ורדי שלא יעבירו אותי להפועל. בן רייכרט עומד להגיש תביעת בוררות נגד מכבי תל אביב ויתבסס בה על כמה טיעונים קשים במיוחד. בומבה: "הכריחו אותי לעבור להפועל"

קובי אליהו

בווידיאו: הסרטון המדובר של בן רייכרט

המאבק בין מכבי תל אביב לבן רייכרט לגבי מעמדו של השחקן מסרב לגווע ולוואלה ספורט נודע כי במהלך השבוע הקרוב יגיש הקשר הצעיר תביעת בוררות נגד הטרבליסטית ובה יטען: "מכבי תל אביב הפכה אותי לשק החבטות שלה". בנוסף, התביעה תטען כי סרטון הווידיאו המדובר שהוצא בשבוע שעבר על ידי מכבי תל אביב ובו רייכרט אומר כי עורך הדין יוסי שפרלינג לא מייצג אותו, צולם במשך דקות ארוכות ובשלל גרסאות עד שבקבוצה היו מרוצים. על פי התביעה, הקלטת הסרטון נכפתה על רייכרט.

רייכרט מבסס את הטענות שלו על שלושה סיפורים מרכזיים שהתחוללו במהלך החודשים האחרונים. במסגרת עסקת העברתו של גילי ורמוט מהפועל למכבי תל אביב בחלון ההעברות של החורף האחרון, דן איינבינדר היה זה שאמור היה לעבור אל האדומים בתמורה לורמוט. אלא שאיינבינדר סירב בכל תוקף להצטרף להפועל תל אביב והעסקה כמעט טורפדה בשל כך. במקומו, על פי גורמים המקורבים לרייכרט, הוא היה זה שנשלח לבסוף ליריבה העירונית, זאת למרות שגם הוא סירב לבצע את המעבר המדובר. בתביעת הבוררות ייטען רייכרט כי ג'ורדי קרויף, המנהל המקצועי של הצהובים, שלח לעברו איום מרומז לפיו הוא לא ישחק עד תום העונה אם לא יסכים למעבר. על פי רייכרט, בשל כך הוא עבר להפועל תל אביב, בניגוד לרצונו.

בן רייכרט, מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הבוררות בדרך. רייכרט בצהוב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

הסיפור השני התרחש בשעות שלאחר הדרבי התל אביבי, במהלכן הושלמה תוך לילה אחד עסקת העברת ורמוט למכבי תל אביב. על פי רייכרט, סוכנו אבי נמני התחנן אז בפני קרויף שלא יבצע את המהלך וישלח את השחקן שלו להפועל תל אביב. לטענת התביע, נמני אמר לקרויף באותה שיחה: "אתה לא מבין את המשמעות של מעבר להפועל. לא יהיה לו לאן לחזור".

הטענה השלישית של הקשר היא שמכבי תל אביב לא נאבקה באוהדיה בשעה שאלה התריסו נגד השחקן ואף איימו על חייו. רייכרט צפוי להראות לבורר כיצד בשעה שהצהובים גוננו בצורה בלתי מתפרשת על מהראן ראדי בשעה שזה ספג קריאות גזעניות מקומץ מאוהדי מכבי תל אביב, במקרה של רייכרט הדברים התנהלו בצורה שונה לחלוטין ולא רק שהמועדון הצהוב לא הגן עליו, אלא שבקבוצה אף רמזו במספר מקרים כי הקללות כלפיו היו בשל העובדה שהוא היה אוהד של הפועל תל אביב בצעירותו, זאת בניגוד לקללות נגד ראדי. המטרה של מכבי תל אביב במהלך כזה הייתה להימנע מעונשים בשל קריאות על רקע גזעני.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: איינבינדר עשוי לעבור לבאר שבע, ברק לוי יושאל לנתניה

לכתבה המלאה
קלאודיו בומבה שחקן חדש הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
הגיע בכפייה? קלאודיו בומבה/אתר רשמי, הפועל תל אביב

רבים הרימו גבה כשהקשר הרומני, קלאודיו בומבה בן ה-21, חתם בהפועל תל אביב. בומבה נחשב לכשרון גדול בארצו, אך נאלץ לחתום בהפועל תל אביב, לפי דבריו. "הכריחו אותי לעבור להפועל תל אביב בשל המצב הקשה של טרגו מורש", אמר בומבה בראיון ברומניה. "שיחקנו בעונה שעברה על בטן ריקה. בכל מקרה, אני שמח שעזבתי את הכדורגל הרומני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully