וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: איינבינדר עשוי לעבור לבאר שבע, ברק לוי יושאל לנתניה

6.7.2015 / 13:53

הפועל באר שבע מתכוננת לאפשרות שוובה בראון לא יגיע, ופתחה במשא ומתן עם הקשר שמסיים את חוזהו עם האלופה בתום העונה. ברק לוי קרוב לסיכום במכבי נתניה אחרי שיקצץ את שכרו ב-50 אחוז, מו"מ גם עם מרגוליס. בן חיים: "מעדיף את תל אביב על לונדון, יכול לשחק כקשר אחורי"

קובי אליהו

דן איינבינדר עשוי לעבור להפועל באר שבע כבר בימים הקרובים. באר שבע פתחה במשא ומתן עם קשר מכבי תל אביב, ולאחר שיושג סיכום בין הצדדים ינסו בבאר שבע לסגור את הדברים מול האלופה. לא נראה שמכבי תל אביב תערים קשיים, מאחר שלאיינבינדר יש חוזה רק עד תום העונה הבאה, ואם הצהובים לא ימכרו אותו הקיץ, הם יפסידו את הכרטיס שלו.

לאיינבינדר יש חוזה במכבי תל אביב בגובה 225 אלף דולר, לא כולל בונוסים. יש לציין כי הפועל באר שבע רוצה גם את וובה בראון, שכבר סיכם עם הקבוצה את תנאיו, אבל הבעלים עירוני קרית שמונה איזי שרצקי מתנגד לשחרר את השחקן, דבר שעשוי לפלס את דרכו של איינבינדר לבאר שבע.

דן איינבינדר, מכבי תל אביב. קובי אליהו
ייפרד? איינבינדר/קובי אליהו

מכבי תל אביב קרובה לסיכום עם מכבי נתניה על השאלתו של השוער ברק לוי. הבוקר (שני) נפגש סוכנו של ברק לוי, אבי נמני, עם יושב ראש מכבי נתניה דורון אוסידון, והשניים הגיעו להבנות כמעט סופיות באשר לשכרו של לוי.

השוער מחזיק בחוזה בגובה של 150 אלף דולר נטו במכבי תל אביב, אבל מבין שהוא צריך לקצץ משמעותית בשכרו על מנת לשחק בנתניה. הצדדים קרובים מאוד להסכם במסגרתו השוער ירוויח 70 אלף דולר נטו, ובכך יקצץ בלמעלה מ-50 אחוז מחוזהו במכבי תל אביב על מנת לשחק.

עוד באותו נושא

וובה בראון סיכם בהפועל באר שבע, שרצקי: "הוא נשאר בקרית שמונה"

לכתבה המלאה
שוער מכבי תל אביב ברק לוי. קובי אליהו
רוצה לשחק. לוי/קובי אליהו

כפי שפורסם בוואלה ספורט, מכבי תל אביב החליטה לא להשתתף בשכר של שחקנים שהיא משאילה, ולכן לוי יצטרך להסתפק בחוזה המקוצץ בנתניה ולא בחוזה הנאה של האלופה. הצהובים ישאילו אותו ללא תמורה, ובעקבות חוק המושאלים החדש ייתכן שברק לוי ישחק מולם בעונה הקרובה.

במקביל נמשך המשא ומתן לגבי גאל מרגוליס, אותו גם רוצה מכבי נתניה. השחקן מיוצג אף הוא על ידי נמני, אך בעניינו עדיין אין סיכום. מחר תשחק מכבי תל אביב נגד אנז'י מחצ'קאלה במסגרת מחנה האימונים, עדיין לא ברור אם ערן זהבי הפצוע ישחק.

הבלם טל בן חיים, שחזר למכבי תל אביב אחרי ששיחק באנגליה בשנים האחרונות, דיבר לראשונה על הקאמבק למדים הצהובים, כשהעניק ראיון לאתר הרשמי של מכבי תל אביב (בווידאו למטה).

"כשיצאתי לאנגליה עברה בי המחשבה של חזרה למכבי תל אביב", אמר טל בן חיים. "תמיד עקבתי אחרי הקבוצה ובשנה האחרונה הבנתי שזה הולך לקרות. השינויים גדולים מאוד, הכול פה יותר מקצועי - ממאמן הכושר ועד הארוחות. גם האינטנסיביות גבוהה הרבה יותר. לפעמים מרגיש לי כאילו אני עדיין בנבחרת, אבל התרגלתי כבר אחרי יומיים".

הבלם הוסיף: "באנגליה שומעים מוסיקה באנגלית, ואני הכנסתי קצת מוסיקה יוונית. כשהגעתי לשם צחקתי עליהם שהם אוכלים שעועית עם חביתה, ואחרי ארבע-חמש שנים כבר התרגלתי לזה. למרות זאת אני מעדיף ארוחת בוקר ישראלית. מעדיף את תל אביב על לונדון, התגעגעתי. שילוב מנצח מבחינתי יכול להיות סטמפורד ברידג' שבתוכו הקהל של מכבי תל אביב. אני מתרגש כאילו עליתי מהנוער. אני חושב שיכול להתאים לי לשחק גם כקשר אחורי. אנסה להביא מהניסיון שלי ולעזור לשחקנים הצעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully