וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: עסקת מרציאנו למוסקרון נסגרה, ירוויח 200 אלף יורו בעונה

6.7.2015 / 18:15

שוער נבחרת ישראל בדרך לקבוצה הבלגית, שחתמה על הסכם שאילתו לעונה אחת. מ.ס אשדוד אישרה את העסקה, השוער ימריא לבדיקות שלאחריהן יחתום. דני עמוס, שנבחן במוסקורן, עשוי לחתום בהפועל כפר סבא

ניב אהרונסון

שוער נבחרת ישראל, אופיר מרציאנו, בדרך למוסקרון הבלגית. הקבוצה שלחה הערב (שני) את הסכם שאילתו של השחקן כשהוא חתום, וקבוצתו מ.ס אשדוד אישרה אותו. מרציאנו ימריא כבר הלילה או לכל המאוחר לפנות בוקר לבלגיה, שם יעבור בדיקות רפואיות בקבוצתו החדשה שלאחריהן יחתום על חוזה השאלה לעונה אחת. מרציאנו צפוי להרוויח 200 אלף יורו.

הסיכום של מרציאנו ישחרר את דני עמוס שהיה קרוב לסגור בקבוצה בטרם רכש אותה פיני זהבי. עמוס חזר לארץ ומי שממתינה לו היא הפועל כפר סבא. בעלי הקבוצה סתיו שחם ייפגש עם השוער במטרה לסגור איתו לעונה אחת. בטרם יצא עמוס לבלגיה כבר היה לו סיכום עקרוני עם כפר סבא אבל כעת ידונו הצדדים בחוזה חדש. במועדון רוצים לסגור אבל גם החלו לחשוב מחדש על חוזה חדש לאוהד כהן שעלה איתם מהלאומית וזאת אם עמוס לא יחתום. חיים זיסקינד שמתאמן בקבוצה אמור להיות שוער המשנה.

מרציאנו, 25, גדל במ.ס אשדוד וב-2008 ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת. אחרי שהציג יכולת טובה בקבוצתו, במאי 2013 אלי גוטמן זימן אותו לראשונה לסגל הלאומי לקראת משחק הידידות מול הונדורס ועשירי באוקטובר ערך את הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים במשחק מול קפריסין במסגרת מוקדמות יורו 2016 ומאז תפס את כפפות השוער של הנבחרת במקומו של דודו אוואט.

אופיר מרציאנו שוער מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
מאשדוד לבלגיה. מרציאנו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully