וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק ראשון לעולה החדשה: סטו דגלאס חתם במכבי קרית גת

הגארד המתאזרח (25, 1.90), ששיחק בעונה החולפת בהפועל עפולה, הוא הרכש הראשון של העולה החדשה וינסה לסייע לה לשרוד בליגת העל. נתי כהן ממשיך, מו"מ עם יוני ניר

סטו דגלאס שחקן הפועל עפולה מול ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
יחזק את קרית גת. סטו דגלאס/אדריאן הרבשטיין

מכבי קרית גת העולה החדשה לליגת העל מנסה לחזק את הסגל שלה והיום (שני) היא הודיעה על החתמתו של סטו דגלאס, הגארד המתאזרח ששיחק בעונה החולפת בהפועל עפולה.

דגלאס (25, 1.90) שיחק בעבר גם בגלבוע גליל והוא ינסה לעזור לקבוצה של נתי כהן, שימשיך עונה נוספת, להישאר בליגת העל. דגלאס יצטרף בקו האחורי לרכז המנוסה ליאור ליפשיץ שממשיך את חוזהו מהעונה שעברה אחרי שהציג יכולת טובה בליגה הלאומית. הקבוצה מנהלת מו"מ גם עם הפורוורד הישראלי שלה יוני ניר ותקווה שגם הוא ימשיך במועדון מהדרום.

סיום לימודיו דגלאס עבר לשחק במדי פלנסה נברה בליגה הספרדית השנייה, שם העמיד ממצועים של 9.5 נק', ב- 43% מחוץ לקשת, 1.5 אסיסטים. עונה לאחר מכן חתם בהפועל גליל גלבוע מליגת העל במדיה רשם ממוצעים של 5 נק' , 1.5 אסיסטים ובליגה הבלקנית 8 נק' ושני אסיסטים. בעונה האחרונה ירד לליגה הלאומית להפועל עפולה אצלה קלע 14.5 נק', 3 אסיסטים והוביל אותה עד לרבע הגמר.

נתי כהן אמר על ההחתמה: "אני שמח על החתימה, סטו קלעי ברמה גבוהה ושחקן מאוד חכם שיעזור לנו, הוא רעב להצליח בליגת העל, מגיע עם ניסיון והרבה רצון להצליח, אני מאמין שביחד איתנו הוא יפרוץ השנה קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully