וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל ישראלי, בלוג יומי, 5.7: נתניה מתחזקת, עזאם חוזר

ורד וטגה הצטרפו לקבוצה של דורה, הפועל חיפה משלימה טרייד, מכבי חיפה מתלבטת, הרכש של בית"ר מצהיר, ולו"ז ליגת העל פורסם. עדכונים שוטפים לאורך היום

14:44: אמייה טגה ועומר ורד סיכמו בנתניה

הקבוצה של שלומי דורה הודיעה על סיכום עם שני שחקני רכש נוספים - הקשר שגדל בנתניה ושיחק אצל דורה בהפועל עכו בעונה החולפת, והמגן הימני שמגיע מהפועל חיפה. טגה אמר: "שמח לחזור הביתה, אני מרגיש שיש רוח חדשה במועדון", ורד הוסיף: "מתרגש להגיע למועדון מפואר".

14:14: איתמר ניצן חתם במכבי פתח תקוה

שוער עירוני קרית שמונה הצטרף לקבוצה של רן בן שמעון, לאחר שהמלאבסים הסכימו לשלם כ-100 אלף שקל תמורת השאלת השוער לעונה אחת. הבלם הצרפתי קסאבייה תומא נחת בישראל ביום חמישי, עבר בדיקות רפואיות וחתם על חוזה לעונה אחת בקבוצה. השחקן יצטרף לאימונים בתחילת השבוע, לאחר שקיבל אישור כי הבדיקות תקינות.

12:50: ההחלטה של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב קיבלה החלטה גורפת שלא להשתתף בשכר של שחקנים שעוברים ממנה בהשאלה לקבוצות אחרות, הדבר בולט בעיקר אצל ברק לוי וגאל מרגוליס. שוער מכבי תל אביב מחזיק בחוזה לעונה הבאה בגובה 150 אלף דולר נטו. לוי החליט לעזוב הקיץ כדי לשחק הרבה ומכבי נתניה מעוניינת בו. אלא שבנתניה יצטרכו להתאמץ כדי לשלם ללוי 100 אלף דולר נטו, כך שאם הוא רוצה לשחק ולא 'להתייבש' על הספסל במכבי תל אביב הוא יהיה חייב לקצץ כמעט 40 אחוז משכרו.

11:15: פורסם לוח משחקי ליגת העל

מנהלת הליגה ערכה את ההגרלה לשיבוץ משחקי עונת 2015/16, בה נקבע שבמחזור הפתיחה תגיע הפועל תל אביב למשחק חוץ אצל בית"ר ירושלים, וקרית שמונה תארח את האקס ברק בכר והפועל באר שבע. הדרבי התל אביב יגיע במחזור התשיעי, מכבי חיפה תפגוש את האלופה במחזור החמישי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

11:13: מכבי חיפה תבחר בין חלוץ זר לבן שהר

במכבי חיפה מעריכים שאם בן שהר לא יחזיר תשובה השבוע, יעקב שחר עשוי לרדת מהשחקן, משום שהמטרה היא לצרפו למחנה האימונים באוסטריה או להחליט סופית על החתמת זר בעמדה זו. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שרוני לוי לא יוכל להביא, לפחות על פי התכנית הכלכלית כעת, גם את שהר וגם חלוץ זר. בחיפה מאשרים למאמן להביא אחד מהשניים ולא מתכוונים לחרוג מהתקציב.

10:09: ולאד מוראר משחרר הצהרה

קשרה החדש של בית"ר ירושלים אמר לפני הנחיתה בישראל: "אני מתרגש להגיע לישראל. אני יודע מה מצפים ממני ובא לעבוד קשה בשביל להצליח ולמנף את הקריירה שלי". עוד בבית"ר: הצוות המקצועי התרשם מהבלם הבאסקי אונאי אלביסואה, ובמקביל החלוץ דידייה קוגבניה, ששיחק אצל סלובודאן דראפיץ' בבית"ר תל אביב אשתקד, החל להיבחן בקבוצה.

9:08: עאהד עזאם סיכם בהפועל חיפה

הקשר בן ה-23 חוזר לקבוצה בה גדל אחרי עונה אחת בקרית שמונה, כחלק מהטרייד תמורת רועי שוקרני. כעת הקבוצה של יואב כץ תאיץ את המגעים להחתמן חנן ממן ופיראס מוגרבי. מי שקרוב לחתימה הוא הילאל מוסא, קשר נבחרת פלסטין שנבחן בקבוצה ומרשים את הצוות המקצועי.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully