וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב במחזור הראשון של עונת 2015-16

פורסם לוח המשחקים לעונת 2015-16. משחק לוהט באצטדיון טדי במחזור הפתיחה, באר שבע בקרית שמונה באותו מחזור. הדרבי התל אביב במחזור ה-9, מכבי חיפה נגד מכבי תל אביב במחזור ה-5

עריכת וידאו: מרום שפיצר

היום (ראשון) פורסם סדר המשחקים של ליגת העל בכדורגל לעונת 2015-2016. ליגת העל תצא לדרך ב-22 באוגוסט עם מחזור פתיחה לוהט במסגרתו בית"ר ירושלים נגד הפועל תל אביב באצטדיון טדי. באותו מחזור יתקיים משחק מסקרן מאוד כשהפועל באר שבע וברק בכר יתארחו אצל עירוני קרית שמונה. האלופה מכבי תל אביב תארח את בני סכנין ומכבי חיפה תשחק בביתה נגד בני יהודה.

במחזור החמישי מכבי חיפה תארח את מכבי תל אביב, במחזור השמיני האלופה תארח את בית"ר ירושלים ושבוע לאחר מכן היא תתארח לדרבי התל אביבי. במחזור ה-10 מכבי חיפה תארח את בית"ר ירושלים ובמחזור ה-11 היא תתארח אצל הפועל תל אביב. כך למעשה יתקיימו ארבעה מחזורים רצופים בהן תפגשנה "ארבע הגדולות".

בבית"ר ירושלים הגיבו על ההגרלה: "למען האמת קיוונו לפתוח מול הפועל תל אביב בטדי. יותר מ-30 אלף איש במשחק פתיחת העונה זאת חגיגה לנו ולכדורגל הישראלי. כשמוסיפים לזה את היריבות, אריאל הרוש וכל מה שמסביב - באמת אנחנו והכדורגל הישראלי לא יכולנו לצפות למשחק פתיחה כל כך מטורף".

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, אמר אמר לאתר הרשמי של המועדון: "סידרו לנו פתיחה לא קלה עם שלושה משחקי חוץ נגד שלוש קבוצות צמרת וכל זה בחמשת המשחקים הראשונים, אבל אנחנו לא מתלוננים כי משחקים בליגה הזאת נגד כל יריבה פעמיים לפחות. מצד שני אין כמו לפתוח את העונה בבית בבלומפילד".

מלבד פרסום משחקי ליגת העל, פורסם היום גם לוח המשחקים של גביע הטוטו (מתחיל ב-1 באוגוסט). הפועל תל אביב תארח את מכבי תל אביב כבר במחזור הפתיחה.

לוח המשחקים המלא לעונת 2015-16

לוח המשחקים של ליגת העל. צילום מסך
לוח המשחקים של ליגת העל/צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיבוץ משחקי גביע הטוטו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
ניר ינקלביץ', אורן חסון, מנהלת ליגת העל. יוסי ציפקיס
עוד עונה יוצאת לדרך. אנשי המנהלת/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully