וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הקבוצה הודיעה על החתמתו של הרכז גרגורי ורגאס

יש מחליף ליבזורי: הגארד (29, 1.80), ששיחק בשנים האחרונות בוונצואלה, קלע 10.5 נקודות ומסר 7.8 אסיסטים בממוצע למשחק במדינתו. רוזן: "ווינר מלידה". הדר: "מביא למשחק קשיחות ויכולות מגוונות בשני צידי המגרש"

מאמן מכבי חיפה רמי הדר. אדריאן הרבשטיין
הסגל מתחזק. רמי הדר/אדריאן הרבשטיין

אחרי שאיבדה את דגן יבזורי שחתם במכבי תל אביב, מכבי חיפה הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של גרגורי ורגאס. הרכז מוונצואלה (29, 1.80) הוביל בעונה האחרונה את מרינוס דה אנסואטגי לזכייה באליפות במדינתו, כשלקח חלק ב-35 משחקים, בהם העמיד ממוצעים של 10.5 נקודות (38.4% לשלוש עם 43/112 זריקות), 4 ריבאונדים, 1.3 חטיפות והוביל את הליגה עם 7.8 אסיסטים ב-29.5 דקות בממוצע למשחק.

הרכז נבחר לשחקן המצטיין של סדרת הגמר בליגה, כאשר בחמשת משחקי הסדרה קלע 15.2 נקודות, עם 58.5% מעבר לקשת (10/17) ומסר 6.4 אסיסטים בממוצע למשחק. ורגאס זכה בשש אליפויות במדינתו, ובנוסף לכך, זכה גם באליפות בליגה המקסיקנית.

"אנחנו נרגשים מאוד להביא את גרגורי ורגאס למכבי חיפה, הוא שחקן ווינר מלידה", אמר הבעלים, ג'ף רוזן. "גרגורי בנה לעצמו מוניטין מרשים בוונצואלה ואנחנו בטוחים שכושר המנהיגות שלו והיכולת שלו למסור כדורים לשאר השחקנים בקבוצה, יגרמו לכך שיהיה כיף לצפות במכבי חיפה". "גרגורי ורגאס הוא בהגדרה מנהיג ועושה משחק. הוא מביא למשחק גישה ווינרית, קשיחות ויכולות מגוונות בשני צידי המגרש", אמר המאמן רמי הדר.

ורגאס ישחק במדי הנבחרת הלאומית של ונצואלה באליפות אמריקה 2015, שתיפתח ב-31 באוגוסט במקסיקו סיטי.

ג'ף רוזן בעלי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מרוצה. ג'ף רוזן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully