וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רייכרט יצר קשר עם מכבי תל אביב: קבעו תג מחיר עבורי

1.7.2015 / 18:20

קשר הצהובים, שהחרים את אימוני הקבוצה ולא יצא איתה למחנה האימונים, יצר קשר לראשונה מזה כמה ימים, ביקש לעזוב ודרש שהמועדון יקבע מחיר כדי שיוכל לעבור להפועל תל אביב

קובי אליהו

לראשונה מאז הפיצוץ הגדול בינו לבין מכבי תל אביב בשבת האחרונה, יצר היום (רביעי) בן רייכרט קשר עם המועדון וביקש בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים שמכבי תל אביב תציב תג מחיר עבורו ותמכור אותו להפועל תל אביב.

מאז ההחלטה של רייכרט לא להופיע לאימון הקבוצה בשבת בבוקר ומה שנגזר מכך, הישארותו בארץ כשהקבוצה יצאה ביום ראשון למחנה האימונים באוסטריה, יצר הקשר קשר עם המועדון והודיע כי הוא אינו מעוניין להישאר במכבי תל אביב בעונה הבאה וכי ברצונו לחצות את הכביש. במכבי תל אביב המתינו בימים האחרונים לראות את צעדיו של רייכרט והיו מוכנים אף למחול לו במידה שהיה מבקש להישאר בקבוצה על פי חוזהו.

שחקני מכבי תל אביב, בן רייכרט, ברק בדש, ברק לוי. קובי אליהו
יחצה את הכביש? רייכרט/קובי אליהו

כרגע ברור כי חוקי המשחק השתנו ומכבי תל אביב תצטרך להחליט האם היא נענית לבקשתו של השחקן, מציבה מחיר עבורו ונכנסת למו"מ מול הפועל תל אביב או לחילופין עומדת על כך שהיא אינה מוכנה למכור אותו ומן הסתם תחכה לפנייה של השחקן למוסד הבוררות בכדי שזה יהיה הגוף אשר יכריע האם מכבי מחויבת למכור אותו ובאיזה מחיר.

מכבי תל אביב רכשה את רייכרט לפני שנה ושילמה לעירוני רמת השרון 900 אלף שקל עבורו, כאשר על פי החוזה היא מחויבת לשלם סכום דומה לשחקן עצמו אחרי שהוא ישתחרר משירותו הצבאי לקראת סוף שנת 2015. ברור שאם רייכרט יעזוב, הצהובים לא ישלמו את הסכום הזה, אך במכבי יש שטוענים שבלי קשר לכך ולסכום ששולם לרמת השרון, המחיר שלו אמור להיות מינימום מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully