וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסאבייה תומא חתם לעונה אחת במכבי פתח תקוה

27.6.2015 / 20:46

הבלם הצרפתי בן ה-29, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, הצטרף רשמית אחרי שקבוצתו היוונית לבדיאקוס הסתבכה בגלל צרות כלכליות. צפוי להחליף את תומאש יירסאק, שבדרך החוצה

רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
מתחזק. רן בן שמעון/מגד גוזני

עכשיו זה רשמי: מכבי פתח תקוה הודיעה הערב (שבת) כי הבלם הצרפתי קסאבייה תומא חתם לעונה אחת בקבוצה. הבלם בן ה-29, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, מתנשא לגובה של 1.93 מטר והוא צפוי להגיע אחרי שסיים את חוזהו בקבוצה היוונית לבדיאקוס, שהסתבכה בגלל צרות כלכליות.

הצרפתי רשם בעונה החולפת 29 הופעות ושלושה שערים במדי קבוצתו. ביוון מספרים שמדובר בכדורגלן קר רוח, חזק וקבוצתי, ובעיקר כמקצוען על המגרש ומחוצה לו. תומא התחיל את הקריירה בגנגאן ובהמשך שיחק גם בטור מליגת המשנה בצרפת. משם עבר לאולימפיאקוס וולו היוונית ובשנים הבאות שיחק שתי קדנציות בלבדיאקוס ושנתיים נוספות בטור. בסך הכול הוא צבר 78 הופעות בליגה הראשונה ביוון ו-69 הופעות בליגה השנייה בצרפת.

במועדון הודו לסוכן השחקנים שחר גרינברג, על כך שהצליח להביא לידי מימוש העסקה. "גרינברג עזר הרבה כדי שהעסקה תצא לפועל", נכתב בהודעה הרשמית מטעם המועדון. כעת, כפי שכבר פורסם בוואלה ספורט, מכבי פתח תקוה נוטה לשחרר את הקשר תומאש יירסאק, שחתם לפני כחודש על חוזה לעונה אחת במועדון. מלבד יירסאק לפתח תקוה יש כבר שלושה זרים: תומא, הקשר ג'ון מונונגה והקשר מינדאוגאס פאנקה. במועדון בודקים אפשרות לצרף את יוסף אבו לאבן.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של תומא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully