וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טושאק: "לדעתי, רונאלדו יעזוב את ריאל הרבה לפני בייל"

מאמן הבלאנקוס לשעבר, שאימן את בייל בנבחרת וויילס, התייחס לעתידם של שני הכוכבים: "כריסטיאנו אוהב לשחק משמאל ולדעתי זה פוגע בגארת'". על בניטס: "יש לו מה שדרוש כדי להצליח"

שחקני ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל מאוכזבים. GettyImages
מי מהם יעזוב את ריאל ראשון? התשובה ברורה אם שואלים את טושאק/GettyImages

מאמן ריאל מדריד לשעבר ג'ון טושאק התראיין היום (שבת) לגבי הבלאנקוס והתייחס גם ובעיקר לבן ארצו גארת' בייל ועתידו במועדון. טושאק, שמאמן היום את ויידאד קזבלנקה במרוקו, אמר שלבייל יש עתיד בריאל ושהוא יישאר שם עוד הרבה זמן, אפילו יותר מכריסטיאנו רונאלדו.

"לדעתי, אנחנו נראה את כריסטיאנו עוזב מסיבה זו או אחרת את ריאל מדריד לפני שגארת' בייל יעזוב", אמר טושאק, "צריך זמן כדי להתאקלם בריאל מדריד וכמובן שיחסית לסכום ששילמו עליו ולגילו, יש לו עוד הרבה מה לעשות. אני מקווה שגארת' יקבל את ההזדמנות לשחק באזור של המגרש בו הוא גורם את הנזק הגדול ביותר ליריבה. אני חושב שגארת' סובל מעט מהעובדה שכריסטיאנו אוהב לשחק באגף שמאל".

בייל ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת וויילס כשהיה בן 16 בלבד ב-2006, תחת טושאק עצמו. המאמן הוולשי עבד אצל הבלאנקוס בין 1989-1990 וב-1999. עכשיו הוא התייחס גם להחתמתו של רפא בניטס כמאמן ריאל: "לרפא יש את כל היכולות להצליח, אין שאלה או ספק לגבי זה. רפא היה במדריד בזמן שאני הייתי שם, אז הוא עבד עם קבוצות צעירות. עכשיו כותבים על בניטס בכל העיתונים בספרד, במיוחד במארקה. בכל יום אומרים מה הוא הולך לעשות, אבל אנחנו צריכים לחכות ולראות. אני חושב שהם רואים בו דמות דומה לוויסנטה דל בוסקה. הם ממשיכים לדבר על זינדין זידאן כמי שיכול לאמן, אבל ברור שהוא לא מוכן לזה עדיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully