וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: באיירן מינכן קרובה להחתים את דוגלאס קוסטה

הקשר ההתקפי של שחטאר דונייצק, שהוגדר בעבר כ"רונאלדיניו הבא", אמור להיות הרכש המשמעותי הראשון של פפ גווארדיולה הקיץ, להצטרף תמורת 35 מיליון יורו ולחתום על חוזה לארבע עונות

עריכת וידאו: מרום שפיצר
שחקן שחטאר דונייצק דגלאס קוסטה. AP
ישדרג את הבווארים? דגלאס קוסטה/AP

אם לא יקרה משהו יוצא דופן, באיירן מינכן תחתים את הקשר ההתקפי של שחטאר דונייצק, דוגלאס קוסטה. למרות שעד כה הבווארים לא ממש היו פעילים בנוגע להעברות מאז סיום העונה, נראה שההתעוררות מגיעה כעת. ברשת הטלוויזיה "ספורט 1", שנחשבת לאמינה בנוגע לידיעות שקשורות לבאיירן מינכן, מפרסמים שהאלופה הגרמנית קרובה להחתים את השחקן.

על פי הדיווח, באיירן כבר הגיעה לסיכום עם שחטאר בנוגע לדמי ההעברה של הברזילאי, כשגם תנאי השחקן סוכמו, ומה שנותר כעת הוא להשלים את העסקה באופן רשמי. קוסטה בן ה-24 סומן בעבר כרונאלדיניו הבא, והוא יעלה לבאיירן מינכן 35 מיליון יורו, כשהתוכנית היא להחתימו לארבע עונות.

אם אכן המהלך ייצא אל הפועל, יהיה קוסטה ההחתמה היקרה הרביעית בהיסטוריה של הבונדסליגה יחד עם מריו גומז שעבר משטוטגרט לבאיירן מינכן תמורת סכום דומה. קוסטה שוהה בימים אלו עם נבחרת ברזל בקופה אמריקה, אבל עד כה הוא לא הצליח להשתחל להרכב של דונגה.

הברזילאי משחק בשחטאר דונייצק מאז 2010, ועבר אליה אחרי שבתקופת הנוער שיחק בין השאר בגרמיו. יחד עם שחטאר זכה הקשר בלא פחות מחמש אליפויות, שלושה גביעים ושלושה תארי סופר קאפ אוקראיני. במדי נבחרת ברזיל הוא הספיק לרשום שמונה הופעות שבהן הבקיע שער אחד. בעונה החולפת קוסטה היה שותף ב-33 משחקים במדי שחטאר בכל המסגרות, והבקיע חמישה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully