וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מאמינה: גל מקל יצטרף

24.6.2015 / 19:35

התקרבות במו"מ בין הגארד לצהובים, שהגישו הצעה משופרת של כ-700 אלף דולר לשלוש שנים. סעיף היציאה ל-NBA לא יהווה מכשול. היינס שוחרר רשמית, פארגו וסופו יקבלו הודעה דומה, גודס ימשיך

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
שחקני ניז'ני נובגורוד גל מקל. GettyImages
ילבש בקרוב צהוב. גל מקל/GettyImages

שבוע אחרי ההדחה של מכבי תל אביב בחצי גמר הפלייאוף, במכבי תל אביב מפיקים לקחים וממשיכים לפעול לחיזוק הסגל. כפי שפורסם בוואלה ספורט, הצהובים החליטו מיד בתום המשחק ללכת "בכל הכוח", כהגדרתם, על גל מקל, ועתה בקבוצה מאמינים כי המשא ומתן האינטנסיבי והפגישות שנערכו עימו במהלך השבוע האחרון יניבו תוצאות חיוביות.

במכבי תל אביב אופטימיים לגבי צירופו של הרכז שכן הפערים הכספיים והמחלוקת סביב סעיף השחרור ל-NBA עומדים בפני פיתרון ולא אמורים להוות מכשול בדרך לעסקה. במכבי תל אביב מאמינים שמקל יחתום על הסכם ארוך טווח, כשההתקרבות הושגה בעקבות הצעה משופרת שהגישה מכבי למקל, כ 700 אלף דולר לשלוש שנים.. יש לציין שלמרות המגעים עם מכבי תל אביב, מקל ממשיך לנהל שיחות ברוסיה עם מספר קבוצות. בעוד מספר ימים מקל צפוי לטוס לארצות הברית כדי לערוך אימונים אישיים ולבדוק עד תום את אופציית ה-NBA לפני שיסגור על קבוצה לעונה הבאה.

המסקנה הראשונית מהשיחות שערכו ראשי מכבי תל אביב היא שעליהם להפעיל מכבש לחצים על גל מקל, כדי שיצטרף לקבוצה, ולא על חשבון יוגב אוחיון. הסיבה היא מחסור בישראלים בכירים בסגל הקבוצה. הצהובים ממשיכים במגעים גם עם מקל ואמורים להיפגש איתו עוד השבוע כדי לנסות וללחוץ עליו לחתום.

כבר באפריל פרסמנו: ג'רמי פארגו ישוחרר בסוף השנה
וגם בשבוע שעבר: ג'רמי פארגו ישוחרר ממכבי תל אביב

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
החוזה שלו לא יוארך. ג'רמי פארגו/ברני ארדוב

עוד נודע כי בניגוד לדיווחים, יוגב אוחיון, שסגר את כל תנאיו, יחתום גם הוא על חוזה חדש למספר שנים, כשהחתימה עם מקל לא מגיעה על חשבונו. בתוך כך, היום (רביעי) התקיימה שיחה של חברי ההנהלה והמאמן גיא גודס, שבה דובר על הפציעות שמהן סבלה הקבוצה במהלך העונה, כשהמאמן ציין את הסיבות שלטענתו הביאו להדחתה של הקבוצה בפלייאוף. גורם במכבי תל אביב אמר לאחר הפגישה: "גיא גודס ימשיך במכבי תל אביב".

באשר לג'רמי פארגו, בקבוצה מתכוונים להודיע לגארד שאין בכוונתם לממש את האופציה עימו, כפי שפרסמנו כבר בחודש אפריל. לעומתו, במכבי תל אביב מעוניינים שאלכס טיוס ימשיך, אך מודעים להצעות שיש אליו וממתינים לראות האם השחקן יממש את סעיף היציאה שמופיע בחוזהו. במקביל הודיעה מכבי תל אביב למרקיז היינס כי אין בכוונתה לממש את האופציה עליו, כשסופוקליס שחורציאניטיס יקבל הודעה דומה במהלך הימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully