וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גורמים בהנהלה רוצים לשחרר את ג'רמי פארגו בתום העונה

12.4.2015 / 17:39

על אף שהגארד חתם לשנתיים, למכבי תל אביב יש אופציה לשחררו בתום העונה, ולא מעט גורמים בהנהלה סבורים שלא כדאי להמשיך ההתקשרות עמו. המטרה העיקרית לעונה הבאה: ג'ורדן פארמר

one

מכבי תל אביב אמנם מתכוננת למשחקיה בשלב ההצלבה מול פנרבחצ'ה/אולקר, אולם בשבועות האחרונים מתקיימות לא מעט שיחות בנוגע לסגל לעונה הבאה, ולוואלה ספורט נודע כי קיימים לא מעט גורמים בהנהלה הסבורים כי יש לשחרר את ג'רמי פארגו. מבחינה חוזית, הנהלת מכבי תל אביב תוכל לבצע את המהלך. אומנם עם החתמתו של פארגו הודיעה הקבוצה שהוא חתום לשנתיים, אולם מתברר כי להנהלת מכבי תל אביב יש אופציה לשחרר את הגארד כבר בתום העונה הנוכחית.

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. GettyImages
עוד לפני ההחתמה היו קולות בהנהלה שלא התלהבו מצירופו. פארגו/GettyImages

יש לציין כי לא כל הגורמים בהנהלה התלהבו מהחתמתו במהלך הקיץ, כשגיא גודס היה זה שהתעקש על צירופו של הגארד. גם במהלך העונה, מאחורי הקלעים, העבירו לא מעט גורמים בהנהלה ביקורת על השחקן. אחד השחקנים העיקריים אשר סומנו כמטרה הוא ג'ורדן פארמר, אשר מוערך מאוד על ידי ראשי מכבי תל אביב. בקבוצה אף בדקו את האופציה להשיבו כבר העונה.

כמובן שיכולת מרשימה של פארגו בשלבי ההכרעה של היורוליג יכולה לשנות את ההחלטה המסתמנת של ההנהלה לשחררו, אולם כרגע, כאמור, גוברים הקולות בהנהלה שלא להמשיך את ההתקשרות עימו.

במקביל במכבי יאיצו את השיחות עם בריאן רנדל על הארכת חוזהו. לרנדל חוזה לעונה הבאה, אך כפי שפורסם בוואלה ספורט, במכבי נפגשו עם סוכנו האמריקאי של השחקן במטרה להחתימו על חוזה ארוך טווח. מי שעוד צפוי לעזוב הוא מרקיז היינס, שרשם יכולת מאכזבת לאורך העונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוהדי מכבי תל אביב. קובי אליהו
יישארו בארץ. אוהדי מכבי/קובי אליהו

בתוך כך, נמשך חוסר הוודאות בנוגע לאוהדי מכבי תל אביב שרוצים ללות את הקבוצה לטורקיה. הנהלת מכבי פנתה בימים האחרונים בצורה מסודרת להנהלת פנרבחצ'ה/אולקר הטורקית וביקשה ממנה כ- 200 כרטיסים עבור אוהדי הקבוצה, אך הטורקים סירבו לבקשה של מכבי והוסיפו שהם לא יכולים לסגור יציע עבור האוהדים. במכבי ממשיכים לנסות לשכנע את המועדון הטורקי, כשהצהובים קיבלו לא מעט טלפונים מאוהדים שנאלים למצוא סידורי טיסה עצמאיים. מכבי מנסה לסייע לאוהדים ולהשיג עד כ-70 כרטיסים אולם משרדי הנסיעות מסרבים לקחת אחריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully