וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי חתם במכבי ת"א לשנתיים נוספות: "טוב לי איפה שאני"

22.6.2015 / 17:32

החלוץ שסיים חוזה, יישאר וישתכר כ-300 אלף דולר לעונה. קרויף התייעץ עם הצוות הרפואי בנוגע להחתמה. יצחקי: "אם היה אחוז אחד של ספק לגבי הכשירות שלי לא היו מחתימים אותי"

קובי אליהו

ברק יצחקי חתם היום (שני) על חוזה חדש במכבי תל אביב לשנתיים וישתכר כ-300 אלף דולר נטו לעונה. יצחקי סיים בתום העונה האחרונה חוזה של חמש שנים במכבי תל אביב במהלכו השתכר כחצי מיליון דולר נטו לעונה.

החלוץ הסכים להפחתה של כ-40 אחוזים משכרו בחוזה הקודם שלו, אך ימשיך להרוויח סכום גבוה. יצחקי בן ה-30 מיעט לשחק העונה, וחזר לפעילות במחזורי הסיום אחרי שהתאושש מפציעה קשה נוספת שעבר. ג'ורדי קרויף החליט להאריך את חוזהו של יצחקי גם על סמך חוות דעת רפואית שהתקבלה במועדון לפיה החלוץ סיים עם הפציעה בברכו ויוכל לפתוח את העונה הקרובה בצורה רגילה.

"טוב לי איפה שאני", אמר יצחקי באירוע בחנות של המועדון בסינמה סיטי בראשון לציון, "אני מאוד שמח שאלבש את החולצה של מכבי תל אביב גם בשנתיים האחרונות. הייתה הצעה, אך ידעתי שבסופו של דבר אחתום במכבי תל אביב. הרבה עיתונאים התעסקו בשכר שלי הרבה שנים, אז עכשיו יהיה לי קצת שקט. אם היה אחוז אחד של ספק לגבי הכשירות שלי לא היו מחתימים אותי. אני מגיע מוכן לעונה החדשה ומקווה שאראה את היכולות שלי על המגרש. הציפיות שלי מעצמי הן תמיד גבוהות. אני יודע מה אני יכול לתת ואעבוד קשה. זה שלסבישה אוהב כדורגל התקפי זה טוב. זה משמח את כל שחקני ההתקפה".

"מכבי תל אביב תמיד רוצה לעמוד בציפיות של האוהדים שלה ונעשה כל מה שנוכל כדי לחזק את הקבוצה", אמר מרטין ביין. "כל מי שבמועדון עובד קשה בנושא הזה. חשוב לפתח את מכבי תל אביב גם בהווה וגם לעתיד. ברק יצחקי ימשיך בשנתיים הבאות בקבוצה וזה חשוב מאוד עבורנו, הוא שחקן חשוב לחדר ההלבשה".

המנכ"ל הוסיף: "סלבישה יוקאנוביץ' לא היה המועמד היחיד, כשרוצים למנות מאמן מסתכלים על כמה מועמדים. אנחנו מאמינים בו ובטוחים שהוא יכול להביא אותנו למקום שאליו אנחנו רוצים להגיע. האליפות בארץ תמיד תהיה הלחם והחמאה שלנו, אבל כמובן שאנחנו רוצים להצליח גם באירופה".

ברק יצחקי ערן זהבי מכבי תל אביב. קובי אליהו
נשאר. ברק יצחקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully