וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בבית"ר: "דסה מדוכדך, קשה לראות אותו ממשיך". אסקלינג חתם

22.6.2015 / 12:16

אלי טביב, שלא ממהר לשחרר את המגן, שוחח איתו לאחר משחק האימון מול אשדוד. הבלם היהודי-שבדי חתם לעונה אחת אצל הירושלמים, שמרחיבים את הסגל לקראת מוקדמות הליגה האירופית

one

בית"ר ירושלים הודיעה היום (שני) על חיזוק נוסף, כאשר החתימה לעונה אחת את הבלם היהודי-שבדי דניאל אסקלינג. השחקן בן ה-25, שהגיע לארץ וסייע להפועל כפר סבא לעלות מליגה א' ללאומית ב-2014, החל את העונה שעברה בהפועל באר שבע ובינואר עבר לבית"ר תל אביב רמלה.

הקבוצה תפגוש הערב למשחק אימון ראשון את מ.ס אשדוד בבית וגן. המאמן סלובודאן דראפיץ' יודע שייתכן וזה משחק האימון היחיד אותו תערוך הקבוצה כאשר בעוד עשרה ימים ייערך המפגש הראשון במסגרת מוקדמות הליגה האירופית מול אורדבאסי הקזחית. הבלם לארי כהן אמור היה לחתום על חוזה לחודש ולשחק הערב אך עדיין לא ברור אם יעשה זאת.

בבית"ר רוצים לסכם בימים הקרובים סופית עם ניסו קפילוטו ולצרפו לסגל. בנוגע לאופיר קריאף, גם איתו תיערך פגישה מכרעת ביום-יומיים הקרובים שלאחריה ניתן יהיה לדעת האם הקשר ממשיך במועדון או שאולי יעבור בטרייד למכבי חיפה תמורת אלון תורג'מן וייתכן שגם שחקן נוסף.

בגזרת הזרים אין חדש, בית"ר ממשיכה להמתין להנריק אויאמה אך השחקן עדיין לא נתן תשובה סופית כי יסכים להצטרף למועדון ב-15 ליולי. ליביו אנטל אמור לקבל היום בערב או מחר החלטה סופית לגבי עתידו וכמו שהדברים נראים ביממה האחרונה הוא בדרך להפועל תל אביב. רק במידה ואלי טביב יפתיע ויגיש לשחקן הצעה כספית מפתה עשוי לחול שינוי בהחלטת השחקן.

אלי דסה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יישאר בבית"ר? אלי דסה/ברני ארדוב

בנוגע לאלי דסה, השחקן ביקש להיפגש עם אלי טביב לפני האימון ולבקש הבהרות בנוגע למעבר אפשרי למכבי תל אביב. השניים שוחחו וגורם בקבוצה אמר: "הדברים לא סגורים, נצטרך לחכות יום-יומיים כדי לראות לאן זה הולך". מעבר לכך הבהירו בבית"ר כי כל עוד מכבי תל אביב מציעה סכומים שלא עוברים את המיליון יורו אין מה לדבר בעניין.

דסה לא רגוע כבר תקופה מכל הרחשים בנושא ורוצה לקבל תשובות סופיות. דסה לא התאמן אתמול עם הקבוצה, אך לאחר משחק ההכנה מול מ.ס אשדוד השניים יצאו יחד ונראו מחויכים. עושה רושם שכל החלטה שתתקבל תהיה החלטה משותפת.

גורם בבית"ר אמר בעניין דסה: "לכל שחקן יש מחיר, אך אפשר לראות שמציעים למכבי חיפה מיליון יורו על טואטחה והיא דורשת 2.5 מיליון. לדסה יש עוד מה לתרום לבית"ר. האם זה סופי? כלום לא סופי, מחר, שבוע הבא, בעוד חודש או בעוד שנה הכל יכול להתהפך".

שחקן בקבוצה אמר: "דסה נראה מדוכדך וקשה לראות אותו ממשיך במצב המנטלי הזה. אי אפשר להשאיר שחקן שרוצה להתקדם ונראה שהדבר הכי נכון הוא שבסוף דסה יעבור למכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully