וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע העולם בחתירה: מדליית זהב למורן סמואל

החותרת הפראלימפית עשתה היסטוריה כשהביסה את אלופת העולם בירגיט סקרסטין הנורבגית עם זמן של 5:15.77. פאולה גריזטי, מאמנה של סמואל: "מורן נותנת הכל באימונים"

החותרת מורן סמואל עם מדליית זהב. דטלב סייב, מערכת וואלה! NEWS
הישג נהדר. מורן סמואל/מערכת וואלה! NEWS, דטלב סייב

הישג חסר תקדים לישראל בגביע העולם בחתירה: החותרת הפראלימפית מורן סמואל עשתה היום (שבת) היסטוריה, כאשר הביסה את אלופת העולם, בירגיט סקרסטין מנורבגיה, וזכתה במדליית הזהב בגביע העולם בחתירה באיטליה.

סמואל, החותרת הפראלימפית הבכירה של ישראל, שברה את שיאה האישי ואת השיא הישראלי, כאשר חצתה את קו הסיום בזמן של 5:15.77. מורן סמואל מלווה על ידי המאמנת הבכירה מאיטליה, פאולה גריזטי, ומתאמנת לסירוגין בגבירטה (איטליה), ובמרכז דניאל לחתירה בתל אביב. גירזטי על הזכייה: "מורן נותנת הכל באימונים, מפגינה מקצוענות, ומתקדמת בצורה עקבית מרשימה. הגיעהלה לנצח".

עוד בגביע העולם:

הפתעה אדירה נרשמה בקטגוריית סירת רביעייה משוט יחיד מעורב. הצוות הישראלי, שלו זו הופעה ראשונה במדי הנבחרת בתחרות העולמית, עלה גם הוא לגמר גביע העולם וזכה במקום השישי. את ההישג החשוב הביאו הספורטאים ניר מאיו, שי לי מזרחי, ברק חצור וצפנת לבנון, יחד עם ההגאית רות לכמן. ראובן מגנאג'י ויוליה צ'רנוי סיימו את התחרויות במקום ה-7 בקטגורית זוגות מעורב פראלימפי, לאחר שהשיגו זמן מצוין של 4:16.30 .

אלוף ישראל, דני פרידמן, סיים את התחרויות במקום ה-19, לאחר שלא הצליח להעפיל לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully