וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב טוענים: מכבי חיפה הציעה שחקנים תמורת שיימן

הירוקים מכינים אלטרנטיבה רק למקרה שבו טואטחה יעזוב ולטענת האדומים הוצעו להם ארבעה שחקנים תמורת המגן השמאלי שחתם לפני כשבוע. ארסו הוצע לרוני לוי, אך נמצא בעדיפות משנית

שחקן הפועל תל אביב, שמואל שיימן. הפועל תל אביב, אתר רשמי
במתחם חודורוב מתעקשים ששיימן ילבש אדום בעונה הבאה/אתר רשמי, הפועל תל אביב

בלם בית"ר ירושלים ססאר ארסו רק סיים את דרכו בבית"ר ירושלים וכבר אתמול (שני) הוצע למכבי חיפה. רוני לוי עדיין צופה בבלמים זרים, ועל פי ההערכות במועדון יסכים לחזור לאופציית הבלם הספרדי רק אם לא ימצא בלם טוב יותר. במכבי חיפה היה מי שאמר אתמול שלוי יוכל להחתים את ארסו ללא קשר לבלם אחר, אבל ברור שיצטרך לוותר על אברהם פאס. המאמן מחפש גם חלוץ זר, ובמקרה כזה הוא עשוי לוותר על החתמת קשר זר נוסף. ארסו נחשב לשחקן חופשי ולכן חיפה לא תצטרך לשלם דמי העברה, אלא את שכרו של הבלם בן ה-29 הנאמד בכ-170 אלף יורו.

כפי שפורסם בוואלה ספורט, במכבי חיפה מכינים אלטרנטיבה למקרה שבו טאלב טואטחה יעזוב, כשבמועדון מעוניינים בשמואל שיימן. היום טענו בהפועל תל אביב כי מכבי חיפה הציעה ארבעה שחקנים תמורת שמואל שיימן, וזאת במהלך שיחה שהתקיימה בין עו"ד אודי שוכטוביץ' לראשי האדומים. בהפועל אמרו שהירוקים רוצים להוציא עסקה כזו לפועל אם טאלב טואטחה יעזוב, אבל הוסיפו שלא משנה מה תהיה הסיטואציה, שיימן יילבש בעונה הבאה את המדים האדומים. טואטחה מחזיק בהצעה מהקבוצה הטורקית קסימפאשה, אך בחיפה, שם מודעים כי השחקן מבוקש בקבוצה הטורקים. טוענים כי טרם קיבלו את ההצעה בכתב.

במועדון ינסו לקדם השבוע את החתמת המגן השמאלי דניאל בורחל. במועדון מנהלים שיחות עם נציגיו, אך בינתיים לא נרשמה התקדמות. עלות שכרו של בורחל היא מבין הזולות בקבוצה, כך שלא נראית סיבה שהשחקן לא יסכם השבוע. לגבי אופיר קריאף, מכבי חיפה מנהלת מגעים עם בית"ר ירושלים לגביו, אבל רוני לוי עדיין מתלבט לגביו משום שבמועדון לא מתלהבים לשלם עליו דמי השבחה (כמיליון שקל).

במועדון שמעו אתמול על האפשרות שעומר דמארי יחזור לישראל, אך בשלב זה מעריכים כי העלויות לא יהיו ריאליות. לייפציג רכשה לאחרונה את החלוץ בחמישה מיליון יורו, ושכרו נאמד בכמיליון יורו נוספים. כרגע הנטיה היא למכור אותו, או להשאיל את השחקן לליגה בכירה יותר כדי שלא לפגוע בתהליך ההשבחה של השחקן. בן שהר, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, הוא המועמד המוביל להגיע בגזרת החלוצים. כזכור, בסוף השבוע כבר נערכה שיחה עם השחקן.
חיפה תפתח את האימונים ביום ראשון, כשאלעד גבאי ורובן ראיוס מתכוונים להגיע לאימון הראשון למרות שאינם בתוכניות. כזכור, ראיוס אמר שהוא מצפה שחיפה תכבד את החוזה שלו.

שחקן נבחרת ישראל בן שהר. יוסי ציפקיס
המועמד המוביל לעמדת החלוץ. שהר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully