וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "צריך לשאול איפה טעינו". זהבי: "המקום השני לא ריאלי"

מאמן ישראל אחרי ההפסד לבוסניה: "עבדנו על דברים שלא באו לידי ביטוי". זהבי: "לא רוצה להאשים שחקנים כאלה או אחרים". בן חיים: "נצטרך לקחת נקודות בחוץ". גרשון סבל מזעזוע מוח קל, מצבו טוב

צילום: יניב טוכמן, עריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל קיוותה, ניסתה וכבר הוליכה הערב (שישי) בזניצה, אבל נכנעה למהפך של בוסניה והפסידה 3:1 במסגרת בית ב' של מוקדמות יורו 2016 ליריבה הישירה על המקום השלישי. עבור הנבחרת היה זה הפסד שלישי ברציפות במוקדמות והיא נותרה עם תשע נקודות, לעומת שמונה של הבוסנים. טל בן חיים העלה את ישראל ליתרון מפתיע בדקה ה-41, בניגוד לנעשה על כר הדשא, אבל אדין וישצ'ה איזן בחלוף דקה ואדין דז'קו הפך בפנדל בתוספת הזמן של המחצית, אחרי נגיעת יד של שרן ייני. הנבחרת השתפרה במחצית השנייה וחיפשה את השוויון, אבל וישצ'ה העניש עם השני שלו וסגר עניין בדקה ה-75. ישראל תיאבק על המקום השלישי ותצטרך להוציא לפחות נקודה בוויילס או בלגיה.

בלם נבחרת ישראל רמי גרשון נלקח לבדיקה בבית החולים, לאחר שסבל מזעזוע מוח קל. מצבו טוב מאוד.

אלי גוטמן, מאמן נבחרת ישראל: "במחצית הראשונה לא היינו טובים, הבוסנים לחצו אותנו ולא ידענו להשתחרר מהלחץ. דווקא במחצית הזו מה שמקומם אותי זה שאנחנו מבקיעים שער משום מקום, ויורדים בפיגור 2:1. ברגע שכדור עומק נכנס בין שחקנים אז זה מפרק הגנה. עבדנו כל השבוע שכדור כזה לא ייכנס, אבל כדור כזה נכנס. אחר כך היה כיסוי לקוי בקרן, והנה לך 1:2".

גוטמן הוסיף: "כשאתה מפסיד ככה, אתה הולך הביתה ושואל את עצמך מה לא עשינו טוב. מה בדיוק? את זה אני משאיר לעצמי. בסופו של דבר ב-2:1 כשהלחץ של הבוסנים דהה, הגענו להזדמנויות, וכשאתה מגיע להזדמנויות, אתה צריך להבקיע. במקום זה קיבלנו את השלישי".

המאמן סיכם: "אני לא עושה הערכות ביניים, אלא עושה סיכומים בסוף. לא יצאתי בצהלות אחרי הניצחונות, כמו שהיום אני לא אכנס לאבל. אני אמשיך לשמור על פרופורציות. נצטרך לעבוד קשה במשחקים הבאים, ונצטרך להסתכל על ספטמבר. המצב שונה לחלוטין, יש לנו את המשחק נגד אנדורה שנהיה חייבים לנצח, ונראה מה יהיה נגד ויילס. אני מאוכזב מאוד מהתוצאה, אמרתי לשחקנים שהתוצאה נקבעת על ידם. עבדנו על דברים שלא באו לידי ביטוי, וזה מאכזב אותי. עכשיו יהיה קשה מאוד להשיג את המקום השלישי".

גוטמן נשאל על הבוז בזמן נגינת "התקווה" והשיב: "אין קשר לאווירה ולבוז בהמנון, הבוסנים גם התנצלו על זה. להגיד לך שזה היה נעים? לא, בפעם הראשונה לא שמעתי את ההמנון שלנו במשחק".

שחקן נבחרת ישראל, ערן זהבי, מול שחקן נבחרת בוסניה, האריס מדוניאנין. רויטרס
"אין לי הסבר". זהבי/רויטרס

ערן זהבי: "אין לי הסבר למה שקרה, עדיין לא ראיתי את השערים שספגנו. אבל בסך הכול כשאתה מוביל 0:1, צריך לשמור על התוצאה ולא עשינו את זה. אין את מי להאשים. אני לא רוצה להאשים שחקנים כאלה או אחרים כי אנחנו קבוצה, ואנחנו צריכים להסתכל קדימה לעבר המשחק הבא. ברור שאנחנו לא במצב האידיאלי עכשיו. פתחנו מצוין את הקמפיין, עכשיו אנחנו בתקופה פחות טובה. ננסה לעשות את המיטב עד סוף הקמפיין, אבל המקום השני עכשיו לא ריאלי. הפספוס הוא שלנו, אם שמים את הדברים על השולחן. היינו רק צריכים לשמור על השער. כשהבקענו את השער אולי כל כך רצינו לשמור על מה שהשגנו ועשינו טעויות, לא היינו שקטים. אנחנו רק יכולים להצטער על זה".

טל בן חיים הבלם: "כבשנו שער דווקא בדקות טובות, וקיבלנו שער דקה וחצי לאחר מכן ואז פנדל. אנחנו מרגישים פספוס, הגענו לשניים-שלושה מצבים טובים מאוד בפיגור 2:1 ואז קיבלנו את השלישי ונשברנו. בסך הכול עמדנו בצורה טובה, אנחנו יכולים להיות מאוכזבים מאוד. כל השחקנים נתנו מאמץ גדול מאוד, אבל אנחנו נמדדים בתוצאה ולצערי הפסדנו היום. אין מה לעשות, זה שייך להיסטוריה. אני עדיין מאמין. אנחנו משחקים נגד נבחרות ברמה גבוהה מאוד, אבל אנחנו אופטימיים, יש עוד ארבעה משחקים והכול פתוח. כדי לעלות, נצטרך לקחת נקודות גם בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully