וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססאר ארסו וחנן ממן זומנו לפתיחת האימונים של בית"ר ירושלים

10.6.2015 / 23:11

בבית"ר רוצים לראות את כל השחקנים שסיימו חוזה, עדיין לא ברור אם יגיעו ללא הסכם. גם קריאף צפוי להיות מוזמן. הבלם הספרדי בפנים, למרות שטרם מומשה האופציה עליו. פאבלו דה לוקאס מועמד

ססאר ארסו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עדיין לא הודיעו לו על מימוש האופציה. ססאר ארסו/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים סלובודאן דראפיץ' ערך היום (רביעי) ביקור ראשון במתחם האימונים בבית וגן וערך היכרות עם עובדי המועדון. ביום ראשון הקרוב יפתחו דראפיץ' ובית"ר את האימונים בסגל חסר כאשר התקוה היא כי בעוד 10 ימים הסגל יקבל צורה נורמלית לקראת המשחק הראשותן במוקדמות הליגה האירופית ב-2 ביולי

לאימון הפתיחה ביום ראשון הוזמנו כמעט כל השחקנים שסיימו חוזה בתום העונה שעברה, ביניהם ססאר ארסו, חנן ממן, שמוליק מלול ותומר ירוחם. בנוסף זומנו מספר שחקנים מהלאומית שצפויים לחתום בקבוצה או להתחיל בהתרשמות, ביניהם אורי מגבו, דודי תירם, דניאל אסקלינג וייתכן שגם בן אז'ובל מרמת השרון.

למרות הזימון, עם אף אחד מהשחקנים לא נחתם חוזה או נשלחה טיוטת הסכם ולא ברור מי מהם אכן יגיע. בבית"ר אמרו שנראה מוזר שארסו יזמין טיסה ויגיע לישראל מבלי שהודיעו לו על מימוש האופציה עליו והמינימום יהיה אם יחלו בשיחות רשמיות עם השחקנים בניסיון לחתום על הסכם.

עידן ורד שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בית"ר בעדיפות ראשונה. עידן ורד/ברני ארדוב

כפי שפורסם בוואלה ספורט, עידן ורד צפוי לחזור מחר מחופשה בחו"ל ולקבל בשבועיים הקרובים החלטה אם ללכת ולנסות למצות את האופציה האירופית או להצטרף לבית"ר ירושלים. ורד הבהיר לאנשי המועדון כי בארץ בית"ר אצלו בעדיפות ראשונה.

גם דובב גבאי אמור לנחות מחופשה ולשבת עם טביב וסוכנו על מנת לנסות לקדם את המשא ומתן. הפערים עם לירוי צעירי קטנים מאוד ועד לסוף השבוע תתקבל ההחלטה הסופית אם לצרפו. המאמן דראפיץ' יסתייע בשני עוזרים, שי ברדה ויניב מדר. כמו כן סוכם היום כי שלומי ודררו יהיה מאמן הכושר כאשר היחיד שנותר מהצוות הקודם הוא מאמן השוערים גיא סלומון.

פאבלו דה לוקאס, קשר ספרדי בן 28 ששיתף פעולה עם טוטו תמוז בפטרולול הרומנית, הוא אחד המועמדים להצטרף לבית"ר בעונה הבאה. דה לוקאס גדל בספורטינג חיחון ושיחק גם בסלמנקה, לפני שהגיע לרומניה ב-2013.

בעקבות הגעתו של דראפיץ', שוער המשנה בן רהב שהיה אמור לעזוב צפוי להישאר במועדון. הצוות המקצועי כבר הבהיר לאלי טביב כי הוא מעוניין לראות את רהב ממשיך, אך השוער עשוי לבדוק אופציות נוספות לפני שיחליט אם הוא מעוניין להישאר עונה נוספת כשוער שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully