וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד יחליט: בית"ר ירושלים או אירופה

9.6.2015 / 21:00

הפועל חיפה הציעה לשחקן להצטרף, אך קיבלה מסר שהוא מעדיף למצות את אירופה או לחזור לקבוצה בה התחיל את הקרייה הבוגרת. גם הפועל תל אביב הביעה עניין, לחץ על טביב לצרף את השחקן

עידן ורד שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
אירופה או בית"ר. עידן ורד/ברני ארדוב

בהפועל חיפה רקמו בשבוע האחרון מהלך מפתיע וניסו לצרף את עידן ורד לקבוצה בחוזה ארוך טווח. בחיפה שוחחו עם נציגיו של ורד ועם השחקן עצמו והביעו נכונות לתת לשחקן חוזה כספי גבוה שישכנע אותו להצטרף לקבוצתו של טל בנין.

אולם, ביממה האחרונה מקבלים במועדון מסרים מהשחקן כי בית"ר ירושלים מאוד מעוניינת בו ומבחינתו בארץ היא האופציה המועדפת. יחד עם זאת, ורד הנמצא בחופשה, הבהיר כי בתקופה הקרובה הוא ינסה לממש את הרצון לעשות את המעבר אל מעבר לים ולחתום באירופה, אך אם זה לא יצלח יעשה הכל בכדי לחזור לבית"ר ירושלים, אליה הגיע בגיל נוער והפך לשחקן אהוב מאוד על אוהדיה.

מעבר לכך, גם הפועל תל אביב מעוניינת בשחקן ומוכנה להציע לו חוזה אטרקטיבי, אך שוב, מצידו של השחקן המסרים היו ברורים - כל עוד בית"ר ירושלים רוצה אותו, היא נמצאת בעדיפות הראשונה מבחינתו. ורד יחזור לארץ בשבוע הבא ורק לאחר מכן יישב לקבל החלטות על עתידו. אוהדי בית"ר כבר החלו להפעיל לפני כשבועיים לחצים על אלי טביב לצרפו למועדון.

בתוך כך, בחיפה שוחחו עם ראשי עירוני קרית שמונה כדי לנסות ולהגיע להסדר בנושא דמי ההשבחה של רועי שוקרני. כמו כן האדומים שוחחו עם ראשי סגנית האלופה, כשבחיפה מקווים שאחרי ששוקרני חתם בקרית שמונה, הקבוצה הצפונית לא תערים מכשולים על החתמת השחקן בחיפה. עלי חטיב ואנס דאבור סיכמו עקרונית בקבוצה, אך בחיפה אמרו שעד שיואב כץ לא יאשר את טיוטת החוזה אין לברך על המוגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully