וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשולי החדשות: ביברס נאתכו במצטייני העונה ברוסיה

הישראלי נבחר על ידי 'ספורט אקספרס'. קשר וולפסבורג ונבחרת ברזיל סובל מפציעה בברכו וצריך לעבור ניתוח. ג'יובאני דוס סנטוס וחאבייר הרננדס לא ישחקו בטורניר בצ'ילה כדי לאגור כוחות לקראת "גביע הזהב" שיתקיים ביולי

ביברס נאתכו בנבחרת העונה של 'ספורט אקספרס'

העיתון הרוסי הנפוץ 'ספורט אקספרס' סיכם את עונת 2014/15 בליגה המקומית ובחר, איך לא, את ביברס נאתכו ל-11 של העונה. בעיתון נכתב: "לקבל שחקן ברמה כה גבוהה, אשר מכיר את הכדורגל הרוסי, ועוד חינם - זו דוגמא קלאסית לניהול המצוין של צסק"א. ברגע שהגיע לצסק"א, נדמה היה שנאתכו משחק בה כבר תקופה ארוכה, כי השתלבותו היתה מיידית ומושלמת. המסירות הארוכות שלו מדויקות על המילימטר, והוא בועט פנדלים ללא דופי. 12 שערים ו-8 בישולים הם מאזן נהדר עבור קשר אחורי".

לואיז גוסטבו מחוץ לקופה אמריקה

קשר וולפסבורג, לואיז גוסטבו, סובל מפציעה בברכו ולא ישחק עם נבחרת ברזיל בקופה אמריקה. השחקן בן ה-27 עבר בדיקות אצל רופא הנבחרת ומהן עולה שהוא צריך לעבור ניתוח. ברזיל תשחק בבית ג' ותפגוש שם את פרו, ונצואלה וקולומביה. המשחק הראשון שלה יתקיים ב-14 ביוני נגד פרו.

פורסם הסגל הסופי של נבחרת מקסיקו

מאמן נבחרת מקסיקו, מיגל הררה, פרסם את הסגל הסופי של נבחרתו לקופה אמריקה. ה"אל טרי" ישחקו בבית א' ביחד עם המארחת צ'ילה, בוליביה ואקוודור. הררה לא כלל את ג'יובאני דוס סנטוס וחאבייר הרננדס, כדי שינוחו לקראת "גביע הזהב", היותר חשוב מבחינת המקסיקנים. הסגל: חסוס קורונה (השוער), מליטון הרננדס, אלפרדו טלאברה, אדריאן אלדרטה, הוגו אייאלה, ג'ורג' קוראל, חוליו ססאר דומינגס, חרארדו פלורס, רפא מארקס, קרלוס סלסידו, חואן קרלוס ולנסואלה, אפריין ולארדה, חאבייר אקינו, חסוס קורונה (הקשר), מרקו פביאן, חאבייר גמס, חואן קרלוס מדינה, לואיס מונטס, מריו אוסונה, אנריקה אסקדה, אדוארדו הררה, ראול חימנס, מתיאס ווסו.

פול פירס יתאחד עם דוק ריברס?

ב-"לוס אנג'לס דיילי ניוז" דווח הלילה שהקליפרס מעוניינים להחתים את פול פירס לעונה הבאה. 'האמת', שיחגוג את יום הולדתו ה-38 באוקטובר ועדיין לא החליט האם לפרוש מכדורסל או לחזור לעונה נוספת ב-NBA, מחזיק בחוזה לעונה נוספת בוושינגטון, ממנו יש לו אופציה להשתחרר הקיץ. דוק ריברס, שזכה באליפות יחד עם פירס בימיהם בבוסטון, מעוניין להשאיר גם את דיאנדרה ג'ורדן, וב-LA מדווחים שהקליפרס מתכוונים להציע לסנטר שיהיה שחקן חופשי מוגבל בתום העונה חוזה מקסימום של 109 מיליון דולר לחמש שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully