וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ערן זהבי חתם על חוזה חדש ללא סעיף יציאה

26.5.2015 / 23:16

כוכב הצהובים נשאר במועדון, למרות ההצעות וישתכר כמיליון יורו לעונה. זהבי: "אני שמח להישאר במועדון שמעריך אותי ונותן לי תמיכה מהרגע הראשון". קרויף: "היה חשוב לנו להסיר כל ספק לגביו על מנת שנוכל להמשיך בהתאם"

one

הטרבליסטית הטרייה מכבי תל אביב הודיעה הערב (שלישי) כי כוכב המועדון, ערן זהבי, הסכים להסיר את סעיף היציאה מהחוזה שלו. על פי האתר הרשמי של הצהובים, זהבי ונציגו רונן קצב סיימו את המשא ומתן מול המועדון והשחקן חתם היום על חוזה חדש לחמש שנים, במסגרתו ישתכר מיליון יורו לעונה, סכום שיא לכדורגלן ישראלי בליגת העל.

ערן זהבי מכבי תל אביב חותם על חוזה חדש. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
קשר את עתידו למכבי תל אביב. ערן זהבי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

זהבי אמר: "אני שמח להישאר במועדון שמעריך אותי ונותן לי תמיכה מהרגע הראשון. ברגע שהבנתי שהשאיפות שלי ושל המועדון תואמות ‏שמחתי לחתום על חוזה ארוך טווח. אני מקווה שזו רק תחילת דרך ההתקדמות של המועדון כי יש לנו עוד הרבה להשיג. אני מודה לבעלים, להנהלה ולחברי לקבוצה עבור התמיכה בי לאורך כל הדרך ועכשיו אנחנו עם הפנים קדימה לקראת עתיד טוב יותר".

המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף הוסיף: "מכיוון שערן שחקן כה חשוב לעתיד המועדון, היה חשוב לנו להסיר כל ספק על מנת שנוכל להמשיך ולתכנן בהתאם".

זהבי חתם בקיץ שעבר על חוזה חדש במכבי תל אביב לחמש עונות, ושכרו שודרג לסכום המוערך בכ-600 אלף יורו לעונה. זהבי רשם עונה אישית יוצאת מהכלל, הטובה ביותר מאז שהצטרף למכבי תל אביב בקיץ 2013 מפאלרמו האיטלקית. בסך הכול, כבש זהבי בשנת 2014 34 שערי ליגה. במהלך העונה הנוכחית קבע שיא חדש בליגת העל עם רצף של כיבושים ב-17 משחקים, לא כולל הדרבי שפוצץ, במהלכו כבש מהנקודה הלבנה. בסך הכול כבש זהבי 27 שערי ליגה העונה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ערן זהבי מרטין ביין רונן קצב חתימה על חוזה חדש במכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
זהבי עם המנכ"ל מרטין ביין וסוכנו רונן קצב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully