וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: ג'ו ווילפריד צונגה הביס את דודי סלע בסיבוב השני

הישראלי, המדורג במקום ה-91 בעולם, אתגר מעט את הצרפתי המצוין במערכה הראשונה, אבל איבד איתו קשר לאחר מכן והפסיד 6:4, 6:1, 6:1 למדורג 15 בתוך שעה וחצי

דודי סלע טניסאי ישראל. AP
לא באותה הרמה, בטח לא על חימר. סלע/AP

דודי סלע קיווה להדהים את עולם הטניס ולחולל סנסציה אדירה, אבל זה לא הלך לו, לא היום (רביעי). הישראלי, המדורג במקום ה-91 בעולם, הפסיד 6:4, 6:1, 6:1 לג'ו ווילפריד צונגה המצוין, המדורג 15 בעולם בתוך שעה וחצי של טניס בדיוק בסיבוב השני של הרולאן גארוס. סלע, שעבר בסיבוב הראשון את מיכאיל קוקושקין, עוד הצליח להישאר בעניינים במערכה הראשונה, אבל הצרפתי היה גדול עליו לאחר מכן ולא השאיר לו שום סיכוי.

צונגה שיפר את מאזן הראש בראש מול סלע ל-0:3 במפגש הראשון ביניהם מאז אליפות אוסטרליה 2009 וישחק בסיבוב השלישי נגד פאבלו אנדוחאר או פיליפ קולשרייבר. סלע, שייקח איתו 50 אלף יורו מהטורניר, ינסה את מזלו בעונת המשטחים הקשים.

ג'ו ווילפריד צונגה טניסאי צרפתי. AP
הפעיל על סלע לחץ עצום. צונגה/AP

מערכה ראשונה

שני השחקנים פתחו את המערכה בצורה אגרסיבית ושמרו על ההגשות שלהם. סלע ניצח את המשחקון הראשון על האפס והציג משחק יציב מהקו האחורי ללא שגיאות. המשחק נמשך צמוד מאוד כשצונגה עולה ל-3:4 אחרי טאץ' אדיר ליד הרשת. במשחקון הבא הצליח הצרפתי להשיג נקודת שבירה אחרי כדור בזווית מושלמת, אבל סלע חזר לעניינים עם דרופ-שוט מלא תעוזה וכפה 4:4. צונגה שמר על ההגשות שלו בקלות ועלה ל-4:5. במשחקון הבא הצליח צונגה לעשות את מה שחיפש מתחילת המערכה: להשיג את השבירה. דווקא סלע לקח את הנקודה הראשונה, אבל אחריה הצרפתי הפעיל עליו לחץ עצום וזכה במשחקון ובמערכה כולה עם 4:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אוהדים צופים במשחק בין ג'ו ווילפריד צונגה לבין דודי סלע. GettyImages
הקהל הצרפתי מילא את האצטדיון/GettyImages

מערכה שנייה

המערכה השנייה נפתחה רע מבחינת סלע. צונגה שמר על ההגשות שלו ושבר את ההגשה של סלע אחרי הרבה מזל עם הרשת. במשחקון הבא הוא שמר על ההגשות שלו על האפס ועלה ל-0:3. צונגה השיג שבירה נוספת ועלה ל-0:4. המערכה המשיכה בשליטה מוחלטת של צונגה, שסגר עניין עם 1:6 קליל.

דודי סלע טניסאי ישראלי. Clive Mason, GettyImages
צונגה גדול עליו. סלע/GettyImages, Clive Mason

מערכה שלישית

סלע פתח את המערכה השלישית רע מאוד ונשבר פעמיים כבר בתחילתה, כשצונגה עושה ככל העולה על רוחו על החימר ובורח ל-0:3 מהיר. המשך המערכה היה סוג של טיול עבור צונגה, שסיים אותה עם 1:6 ועלה לסיבוב השלישי, שם ישחק מול המנצח בין פאבלו אנדוחאר לפיליפ קולשרייבר.

ג'ו ווילפריד צונגה טניסאי צרפתי. AP
צונגה עם החגיגה המסורתית שלו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully