וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: טיילור רוצ'סטי סיכם את תנאיו במכבי תל אביב

25.5.2015 / 20:26

על פי הדיוווח, כל תנאיו של שחקן ניז'ני נובגורוד כבר סוכמו עם הצהובים ונותרה רק החתימה הרשמית על החוזה. האלופה מעוניינת גם בפורוורד הפועל ירושלים דיון תומפסון לקראת העונה הבאה

one
שחקן הפועל ירושלים דיון תומפסון. מור שאולי
יעבור ללבוש צהוב? תומפסון/מור שאולי

מכבי תל אביב ממתינה לזהות היריבה שלה בחצי גמר הפלייאוף, אך במקביל כבר מתחילה לחשוב על חיזוק לקראת העונה במספר עמדות. לוואלה ספורט נודע כי אחד השחקנים הנמצאים ברשימה של מכבי ומעניין את ראשי הקבוצה הוא דיון תומפסון, פורוורד הפועל ירושלים. אם מכבי תחליט לפתוח עימו במו"מ, היא לא תפנה אליו עד תום חוזהו בהפועל ירושלים. כזכור, תומפסון הצטרף להפועל ירושלים לפני כחודשיים, אולם בסיום העונה יהפוך לשחקן לחופשי.

תומפסון היה במו"מ מתקדם עם מכבי תל אביב בקיץ האחרון, אך לבסוף בחר הפורוורד שלא להגיע. לפני שהצטרף לירושלים, שיחק תומפסון (25, 2.04 מ') בליגה הסינית. בירושלים מציג השחקן ממוצעים של 13.4 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו- 1.1 אסיסטים ב- 21 דקות משחק. אגב, יש לציין גם הפועל ירושלים מעוניינת להשאיר אצלה את השחקן, אך טרם ברור אם השחקן יסכים להמשיך בקבוצה.

מוקדם יותר, ביוון מתפרסם היום דיווח שלפיו טיילור רוצ'סטי, הגארד הנפלא ששיתף העונה פעולה עם גל מקל בניז'ני נובגורוד, סיכם את תנאיו במכבי תל אביב. על פי הדיווח, כל תנאיו של השחקן כבר סוכמו עם הצהובים ונותרה רק החתימה הרשמית. רוצ'סטי נתן עונה נהדרת במדי ניז'ני וסיים את היורוליג כמלך הסלים של המפעל עם 18.9 נקודות למשחק.

גארד מכבי תל אביב נייט לינהארט. ברני ארדוב
ימשיך גם בעונה הבאה? נייט לינהארט/ברני ארדוב

היו"ר שמעון מזרחי סיכם את הסדרה מול נס ציונה ואמר: "זו סדרה של הפלייאוף העליון, נס ציונה הציגה כדורסל טוב מאוד לאורך כל העונה. המשחק הראשון? זה היה חימום פחות או יותר, זה הלך מאוד קשה ובסופו של יום ניצחנו בפער של נקודה".

על הפציעות בקבוצה אמר מזרחי: "יש פציעות שמתרחשות במהלך העונה, האימונים לא קלים, אני מקווה שסילבן לנסברג וגם גיא פניני יהיו כשירים לעונה הבאה במאת האחוזים". לשאלה לגבי זמן ההמתנה של מכבי עד למשחק הבא והאם זה ישפיע עליהם, השיב מזרחי: "אין בעיה עם זה, זה טוב לנו מאוד".

מי שסבור אחרת הוא ג'רמי פארגו, כשצייץ אמש בחשבון הטוויטר שלו: "ניצחון גדול למכבי, עכשיו נחכה 12 יום חסרי תכלית עד למשחק הבא". ציוץ שהיווה אמש ביקורת הפומבית שמשמיע פארגו לגבי לוח המשחקים שקבעה מנהלת הליגה לסיבוב השלישי ומשחקי הפלייאוף, כשלטענתו היה עומס רב על השחקנים בימים מסוימים, ובימים אחרים ישנם הפרשים גדולים בין המשחקים.

בריאן רנדל הוסיף: "היתה סדרה טובה. אנחנו קצת מתוסכלים כי כולנו יודעים שיכולנו לתת יותר אבל עכשיו נוכל לנוח ואני מקווה שלחצי הגמר ולסדרה הבאה נגיע יותר מפוקסים, יותר אגרסיביים וניראה טוב יותר. כולנו צריכים להיות חדים יותר בשלב הבא ולדעת מה אנחנו צריכים לשפר, לעבוד קשה באימונים ואנחנו נגיע מוכנים".

על חסרונו של לנדסברג, אמר רנדל: "זה מאוד קשה לאבד כל שחקן בשלב הזה של העונה כי זה משנה את הדינמיקה של הקבוצה. היינו צריכים לעשות התאמות במיוחד כשאיבדנו שחקן כמו סילבן, קלעי מצוין שמאוד חסר לנו, זה לא מצב נעים אבל ככה זה ועשינו את ההתאמות כדי להתגבר על כך".

בתוך כך, במכבי מתכוננים לעונה הבאה וישנם לא מעט גורמים בהנהלה אשר סבורים כי יש לממש את האופציה על נייט לינהארט. כזכור, במהלך העונה ביקש המאמן גודס לשחרר את השחקן, אולם בהנהלה קיימת הערכה ללינהארט, כך שלא רק לגבי המשך דרכו של ג'רמי פארגו ישנם חילוקי דעות בין המאמן להנהלה, אך הנטייה היא לא להשאירו בסוף העונה.

עדכון ראשון: 16:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully