וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו: "עכשיו נחכה 12 יום חסרי תכלית עד למשחק הבא"

24.5.2015 / 23:14

לאחר הניצחון בסדרה מול נס ציונה גארד מכבי תל אביב שוב ביקר את לוח המשחקים של המנהלת. גודס: "ממש לא ויתרנו על סופו, הפציעה של סילבן שינתה את המערך". זילברשטיין: "מה שעשינו בשנתיים האחרונות ייכנס לתודעה"

one

סדרת רבע גמר הפלייאוף בין מכבי תל אביב לעירוני נס ציונה נפתחה במותחן במשחק הראשון והסתיימה ללא דרמות אחרי שלושה משחקים. האלופה ניצחה הערב (ראשון) את קבוצתו של נדב זילברשטיין 73:90 ביד אליהו, ועלתה לחצי הגמר אחרי 0:3 חלק בסדרה. עתה מחכים הצהובים למנצחת בסדרה בין הפועל אילת למכבי חיפה, כשהמצב ביניהן עומד כרגע על 1:1.

אחרי המשחק צייץ גארד מכבי תל אביב ג'רמי פארגו בחשבון הטוויטר שלו: "ניצחון גדול למכבי, עכשיו נחכה 12 יום חסרי תכלית עד למשחק הבא". הציוץ הזה הוא המשך הביקורת הפומבית שמשמיע פארגו לגבי לוח המשחקים שקבעה מנהלת הליגה לסיבוב השלישי ומשחקי הפלייאוף, כשלטענתו היה עומס רב על השחקנים בימים מסוימים ובימים אחרים ישנם הפרשים גדולים בין המשחקים.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס: "זה הלך קשה, לא היינו מרוכזים במחצית הראשונה, בחצי השני עצרנו אותם בהגנה. יש לנו זמן עד לחצי הגמר, יש שחקנים שסובלים מפציעות, נעשה את ההכנה האופטימלית. הפציעה של סילבן שינתה לנו את כל הרוטציה והחלופות, גם לי זה לא קל, למדנו בסדרה הזאת כמה דברים מבחינת הרוטציות. ממש לא ויתרנו על סופו, הפציעה של סילבן שינתה לנו את המערך. ג'ייק כהן משותף, זה מקשה על הגבוהים מבחינת העומס, נראה מי היריבה בחצי הגמר ונעשה התאמות. כשהסתכלתי על נס ציונה וראיתי את מצבת הגבוהים שלהם מן הסתם חשבתי להלביש עוד גארד כדי שלג'רמי תהיה יותר מנוחה. זה לא אומר כלום לגבי ההמשך כי זה משנה מי תהיה היריבה ויכול להיות שנחזיר את הגבוהים, אבל אסור לשכוח שבחוק הרוסי אני חייב שני ישראלים על המגרש וזה שחמט לא פשוט".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב עלתה לחצי גמר הפלייאוף אחרי 0:3 על נס ציונה

לכתבה המלאה
למרות שמכבי לא הסתבכה, לגרשון היה מה להגיד לרנדל/ברני ארדוב

"המשחק הערב היה עם סימפטום של המשחק הראשון וזה הלחיץ אותי באיזשהו שלב", הודה גודס, "אבל בחצי אמרתי לשחקנים בקול ובצורה נוקבת את הדברים, ובחצי השני של המשחק חזרנו לשמור ועשינו סלים יותר קלים. עכשיו נחכה למשחק 11 יום, ושחקנים ינוחו ויתאוששו מהפציעות. יש לנו הרבה חבר'ה שצריכים להתאושש וזה זמן טוב בשבילנו ונתחיל להתקדם לקראת חצי הגמר".

לשאלה על הסיבה לכך שלא פעם השחקנים נופלים באימונים על הגב, ענה גודס: "דווקא החלפנו מזוזות, ומה שמעניין שהמזוזה הלא טובה היתה בחדר מאמנים ולא בחדר הלבשה".
".

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ברני ארדוב
מתכונן לאתגר הבא. גודס/ברני ארדוב

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין: "מול מכבי אתה לא יכול לאבד ריכוז ולעשות טעויות קטנות שאתה משלם עליהן בשלשות. אנחנו קבוצה בתקציב מינימום, ומה שעשינו פה בשנתיים האחרונות ייכנס לתודעה, עשינו פלייאוף שנה אחרי שנה, צברנו מסורת, והייתה בנייה טובה של קבוצות ביחס לתקציב. עשינו העונה רק ניצחון אחד פחות מהעונה שעברה. היא הייתה עונה מאתגרת ומלאת פציעות אבל החוזק של המועדון והעבודה שעושים פה הוכיחו את עצמם לאורך הדרך".

"כשאתה בא אנדרדוג לסדרה, ואתה רוצה לגנוב משחק אתה צריך לשים הכל במשחק הראשון, אין מה לעשות", הוסיף זילברשטיין. "בא האיש העשיר ולקח לנו את הז'יטונים בדקה האחרונה. היום היה סיפור דומה רק בשלושה רבעים ולא בארבעה. עשינו שלושה רבעים יפים מאוד זה מראה הרבה על האופי של השחקנים והמועדון, במיוחד בפיגור 2:0, החבר'ה באו להילחם ומגיע להם כל הכבוד. סופרים אותנו בליגה הזו ואנחנו מקבלים יחס של קבוצה משמעותית. היתה לנו עונה מאתגרת. קרייג סמית, מאיר שנפצע וטל דן שנפצע, אבל המשכנו לשחק ולהילחם, ובסופו של יום זו עונה טובה. אני לא יודע מה יהיה איתי, בחיים לא היה לי חוזה ליותר משנה בנס ציונה. זו זכות גדולה עבורי לאמן את הקבוצה, אלה החלטות שתלויות ביו"ר וכשהוא יחליט נדע מה יהיה".

שחקן עירוני נס ציונה מיטשל וואט. ברני ארדוב
נגמר בלי דרמות. מיטשל וואט/ברני ארדוב

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully