וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה-מכבי חיפה: אלירן עטר חוזר לסגל. גיא מלמד הושעה ולא התאמן

צחי גיגי יפתח בשער של המלאבסים, אבי לוזון ביקר באימון הקבוצה, ובן שמעון אמר לשחקניו: "מי שחושב שהמשחק לא חשוב, שיגיד". אצל הירוקים: מדו, שלא ימשיך בעונה הבאה, לא תורגל בהרכב

מחזור 35מחצית25/05/2015
מכבי פתח תקוה
    0
      מכבי חיפה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מכבי חיפה לא ניצחה העונה את מכבי פתח תקוה ואפילו לא הצליחה להבקיע מולה. הלוזונים ניצחו 0:1 בשני המפגשים בעונה הסדירה, בעוד משחק הפלייאוף הראשון בחיפה הסתיים ב-0:0.

      * הפעם האחרונה בה מכבי חיפה לא ניצחה את מכבי פתח תקוה בשלושה מפגשים הייתה בעונת 2007/08, עם רוני לוי על הקווים.

      * מכבי פתח תקוה לא ניצחה בשמונת משחקיה בפלייאוף העליון וכבשה במהלכו רק שלושה שערים.

      * 116 משחקים נערכו בין הקבוצות במסגרת הליגות הבכירות: 51 ניצחונות למכבי חיפה, 31 למכבי פתח תקוה ו-34 תוצאות תיקו.

      שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר. ברני ארדוב
      קאמבק. אלירן עטר/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות

      מכבי פתח תקוה:

      המאמן רן בן שמעון החליט להשעות את הקשר גיא מלמד, שלא יהיה בסגל. החלוץ לא מתאמן עם הקבוצה לאחר שהושעה, וכפי שפורסם בוואלה ספורט לא יהיה חלק מהסגל, כנראה עד תום העונה. גידי קניוק חוזר לסגל הקבוצה לאחר שריצה הרחקה ואילו משה לוגסי ותומר אלבז שמועמדים לעזוב בתום העונה שוב לא יהיו חלק מהסגל. השוער איתמר ניצן פצוע מאז המשחק האחרון ולא ייכלל בסגל. צחי גיגי יפתח בשער, כשראני דאוד הצעיר יהיה השוער המחליף.

      נאור פסר יחליף את דדי בן דיין בעמדת המגן השמאלי ואילו דניאל דימוב יחזור למרכז ההגנה במערך של שלושה בלמים. חגי גולדנברג ימשיך לפתוח במרכז השדה יחד עם מרואן קבהא ויובל יעקובוביץ'. יואכים מונונגה יפתח על חשבונו של מלמד המושעה ורועי דיין ירד לספסל, כשדימוב כאמור יחליפו בשל שינוי המערך. "מי שחושב שהמשחק מחר לא חשוב, הוא טועה וכדאי שיגיד עכשיו. אנחנו צריכים לנצח את מכבי חיפה כי מקצוען אמיתי תמיד רוצה לנצח, בכל משחק". יו"ר ההתאחדות לשעבר אבי לוזון ביקר באימון אך לא שוחח עם השחקנים. גם שינו זוארץ נכח שם.

      הקשר הצכ'י תומאש יירסק, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, עבר את הבדיקות הרפואיות וצפוי להצטרף לקבוצה בקיץ. כזכור, עומר גולן ובן שמעון המריאו בחשאי לבולגריה כדי לעקוב אחר השחקן.

      sheen-shitof

      במבצע מיוחד

      הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

      בשיתוף נומייר פלוס
      רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
      השעה את גיא מלמד. בן שמעון/יוסי ציפקיס

      מכבי חיפה

      מכבי חיפה ממשיכה להיאבק מול בית"ר ירושלים על המקום הרביעי והכרטיס האחרון למוקדמות הליגה האירופית, ומחר (שני, 20:55, ספורט1) תתארח הקבוצה במושבה אצל מכבי פתח תקוה ותייחל לאיבוד נקודות במקביל של בית"ר בטדי מול מכבי תל אביב.

      מרקו בלבול, שבשבוע הבא יסיים את תפקידו במכבי חיפה ויפנה את מקומו לטובת רוני לוי, קיבל בשורות טובות עם שובו לסגל של אלירן עטר, שנעדר משני המחזורים האחרונים בגלל פציעה. ההערכה היא שעטר יפתח בהרכב ואילו איתי שכטר יפתח על הספסל. גם אייל משומר חזר לסגל, כשמי שימשיך להיעדר הוא אברהם פאס הפצוע בכתפו. את מקומו של הבלם הספרדי ימשיך למלא דקל קינן. שחקן נוסף שייעדר הוא טאלב טואטחה הפצוע כששמואל שיימן יחליפו. אייל משומר תורגל בעמדת המגן הימני. מי שלא יפתח כנראה בהרכב הוא מוחמד קמארה. כפי שפרסמנו מוקדם יותר השבוע, סוכנו קיבל הודעה לחפש לו קבוצה, וחיפה לא תממש את האופציה לרכישת כרטיס השחקן שלו.

      אלירן עטר שחקן מכבי חיפה לפני קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
      יצליח להוביל את מכבי חיפה לאירופה? עטר/קובי אליהו

      יעמדו למבחן

      מכבי פתח תקוה:

      המלאבסים נראים טוב יותר במערך של חמישה בלמים. החסרונות בשבועות האחרונים גרמו לבן שמעון לעשות שינויים, וכעת, אולי מאוחר מדי, היא תנסה לנצח שוב את מכבי חיפה. דימוב נחשב לזר הדומיננטי ביותר ואולי גם המוערך ביותר על בן שמעון, אחרי בריאן חרסיסיץ'.

      מכבי חיפה:

      הירוקים קיבלו את אחד השחקנים הכי מוכשרים בכדורגל הישראלי במהלך חלון ההעברות בחודש ינואר. רוני לוי ודאי בונה עליו כשחקן מוביל בעונה הבאה. עטר הוא אחד השחקנים המשמעותיים שינסו עוד העונה להוביל את מכבי חיפה לאירופה.

      הרכבי הקבוצות

      קהל: 5050

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully