וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ף ואן גנדי עשוי לאמן את ניו אורלינס

פרשן ESPN מועמד להחליף את מונטי וויליאמס שפוטר מוקדם יותר החודש: "יש לי יותר מדי כבוד למקצוע האימון בשביל לדבר על זה באופן פתוח כרגע". גם שמם של ג'נטרי ות'יבודו עדיין על הפרק

מאמן הכדורסל ג'ף ואן גנדי. AP
יקבל את המשרה הנחשקת? ואן גנדי/AP

ג'ף ואן גנדי הוא אחד המועמדים לאמן בעונה הבאה את ניו אורלינס פליקנס. ב-ESPN מדווחים כי פרשן הרשת הביע את התעניינותו במשרה ובמועדון שוקלים למנות אותו למאמן אחרי שהקבוצה נפרדה מוקדם יותר החודש ממונטי וויליאמס. בכך מצטרף ואן גנדי לעוזר מאמן גולדן סטייט אלווין ג'נטרי ולמאמן שיקגו, טום ת'יבודו, שנחשבים למועמדים אף הם.

בכל מקרה, נכון לעכשיו ג'נטרי הוא היחיד שהתראיין למשרה הזו, בעוד לגבי ת'יבודו, העובדה שהוא קשור בחוזה עם שיקגו עלולה להקשות על הקבוצה להחתימו.

ואן גנדי נחשב לפרשן טלוויזיה מוערך מאוד בארצות הברית מאז שהוא אימן את יוסטון בעונת 2006/7. במהלך השנים לא מעט קבוצות חיזרו אחריו, אך הוא העדיף להמשיך ולשמש כפרשן. למרות זאת, ההערכות הן שחזרה שלו לפרקט היא בלתי נמנעת. "יש לי יותר מדי כבוד למקצוע האימון ולקדושה של חיפוש עבודה בשביל לדבר על זה בצורה פתוחה. זה לא הסגנון שלי, ולכן אני אגיד מה שכבר אמרתי הרבה פעמים. יש לי כבוד גדול למונטי וויליאמס, אימנתי אותו. יש לו יושרה ואנושיות ואני חושב שהוא עשה עבודה גדולה. אני חושב שהוא יכול להיות גאה מאוד ממה שהוא השיג".

כידוע, וויליאמס פוטר למרות שהחזיק בחוזה לעונה נוספת, וסיים את דרכו במועדון אחרי חמש שנים שבמהלכן הוא הגיע למאזן של 173 ניצחונות לצד 221 הפסדים. המאמן הוליך את הפליקנס לפלייאון הראשון שלהם מזה ארבע שנים, אך ספג לא מעט ביקורות לאורך השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully