וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ג'אליל אוקפור משתעשע והאתלטית שעשתה צרכים על המסלול

כוכב הכדורסל העולה "פירפר" את הכלב שלו, בטקסס אירע מקרה הזוי באמצע תחרות, שוטרי משטרת ניו יורק מפגינים כישורי כדורסל נהדרים ואיזה חלוץ עבר הפך לכוכב קולנוע?

18:50: מהפרמיירליג לבתי הקולנוע

החלוץ הנורבגי, ג'ון קארב, זכור לחובבי הכדורגל בעיקר מתקופתו באסטון וילה. החלוץ גבה הקומה (1.95), שיחק במשך ארבע עונות באסטון וילה, רשם 113 הופעות וכבש 37 שערים. בעונת 2011/12 הוא עבר לווסטהאם ופרש לאחר עונה אחת. עם פרישתו חשף כי החלום הגדול שלו הוא להפוך לשחקן קולנוע, וכעת אנחנו יכולים לבשר לכם כי חלוץ העבר הגשים את חלומו. בערך. הנורבגי מככב בסרט פשע מקומי, שייצא לאקרנים ביוני 2015. הטריילר מצורף; בדרך לאוסקר?

16:45: שחקני גלאטסראיי ממציאים מחדש את אתגר מאת'רוול

מכירים את אתגר מאת'רוול? למי שלא, מדובר באתגר שהומצא על ידי קבוצת הכדורגל הסקוטית, ובו שחקני הקבוצה יושבים על שני ספסלים, האחד מול השני, בזמן שהם מתמסרים עם הראש כשהאחרון צריך לשים את הכדור בתוך פח. שחקני גלאטסראיי המציאו את המשחק מחדש והתוצאה לפניכם.

15:30: אוהד ארסנל שפנה למלכה בשביל כרטיס

צ'ארלי פירס, אוהד ארסנל, החליט לנסות להשיג כרטיס לגמר הגביע האנגלי שייערך ב-30 במאי מול אסטון וילה בכל מחיר. הוא ניסה את האינטרנט, ניסה את חבריו אך לא הצליח להשיג כרטיס. מה עושים? פונים למלכה, כמובן. פירס שלח מכתב לארמון המלוכה ולמרבה ההפתעה זכה גם לתגובה מנציגיה של המלכה. כרטיס לא היה שם, אבל תגובה מחממת לב בהחלט כן.

7:40: המתמודדת עשתה מספר 2 על מסלול 7

תחרות ריצה בטקסס נאלצה להיפסק באמצע לאחר שאחת המתמודדות פשוט לא הצליחה להחזיק את עצמה ועשתה את צרכיה, על המסלול. השופטים עצרו את הריצה למייל והמארגנים נאלצו לנקות את מסלול מספר 7. אפילו יש תמונה.

7:30: ג'אליל אוקאפור עושה בית ספר... לכלב שלו

הכוכב הצעיר והעולה מדיוק ממשיך ליהנות מהחיים ולספק סרטונים משעשעים, כמו זה, בו הוא לא משאיר לכלב שלו סיכוי לחטוף את הכדור.

7:10: בעיטת קונג פו לשופט בגביע הפרואני

זה מה שקרה במשחק בין שתי קבוצות מליגות נמוכות שנערך בגביע הפרואני.

7:00: השדר הוחתם כשחקן בקבוצה מוכת הפציעות

רוס פיליפו הוא שחקן ראגבי לשעבר, שהפך לשדר. אלא שכאשר קבוצת צ'יפס הניו זילנדית נקלעה למכת פציעות לא שגרתית, היא פנתה אל מי שבדרך כלל מעביר לקהל בטלוויזיה את משחקיה וביקשה ממנו: תצטרף אלינו. פיליפו נענה לאתגר ועשוי לשחק במשחק הקרוב. צפו בו מדבר על הסיטואציה

6:30: האוהד הדני שהרוויח 15 אלף דולר עם בעיטה מדויקת להפליא

6:00: שוטרי משטרת ניו יורק יודעים ליהנות מהחיים, הצטרפו למשחק שכונתי והפגינו כישורים נהדרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully