וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: פלאח ואזולאי יעזבו בגלל שינוי חוזיהם?

בהנהלת האדומים ינסו להפוך חוזים מובטחים לתלויי פרמיות, מה שעשוי לגרום לעזיבתם של שניים מהשחקנים לפחות. ססאר אנדיונדו וצוותו יגיעו עד סוף החודש לישראל ויחלו בהכנות לקראת העונה הבאה

one

עונת 2014/15 כבר מאחוריהם ובקרוב יחלו בהפועל תל אביב בהכנות כבר לקראת העונה הבאה. ססאר מנדיונדו וצוותו צפויים להגיע לישראל עד סוף החודש ולהתחיל להיפגש עם שחקנים ולקבל החלטות לגבי העתיד של חלק מהם, בעיקר לגבי כאלו שמחזיקים בחוזים ומתנדנדים.

ססאר מנדיונדו מאמן כדורגל ספרדי. סיבאספור, אתר רשמי
הגעתו תתעכב. מנדיונדו/אתר רשמי, סיבאספור

בכל מקרה, גם אם המאמן החדש יחליט להשאיר מספר שחקנים בקבוצה, זו לא תהיה קביעה סופית שהם יישארו. בהפועל מתכננים קיצוץ רוחבי בשכר השחקנים בדרך של הפיכת החוזים משכר מבוטח לפרמיות. כלומר, בהפועל אמורים להיפגש עם מספר שחקנים לקראת העונה הבאה ולשנות חוזיהם. כיום, מחזיקים רוב השחקנים בחוזים שהשכר כמעט מובטח להם במלואו. הנהלת הקבוצה תדרוש ממספר שחקנים לשנות חוזיהם כך שמרכיב הפרמיה שלהם מנקודות ודקות משחק יהיה גבוה משמעותית כשהמשמעות המיידית היא סוג של קיצוץ רוחבי בשכר.

הדברים בעיקר נוגעים לשחקנים כמו סארי פלאח ושלומי אזולאי, אותם ככל הנראה רוצה מנדיונדו בקבוצה. הנהלת הקבוצה אמורה להיפגש עם השניים ולבקש מהם לשנות את החוזה ולקצץ בשכר המובטח להם. אם לא יסכימו לעשות זאת, גם אזולאי וגם פלאח עשויים למצוא את עצמם מחוץ לקבוצה.

מי שאמורים כרגע בטוח להצטרף בעונה הבאה להפועל הם השוער אריאל הרוש, שסיכם את כל תנאיו בעל פה, בלם הפועל עכו אדי גוטליב, שכבר חתם על הסכם עם הפועל ושמואל שיימן, שחתם על חוזה באופן רשמי. הרוש אמור להרוויח כ-150 אלף דולר לשלוש שנים וכרגע נותרה מחלוקת קטנה בינו לבין הפועל שאמורה להיפתר עד שיחתום רשמית על חוזה בקבוצה. גוטליב כבר חתם בהפועל על חוזה, אך העסקה כולה עדיין מתעכבת בגלל עניינים פנימיים בעיריית עכו. ברגע שאלה יוסדרו, יהפוך מעברו להיות רשמי. שיימן הוא היחיד שחתם כבר על חוזה והוא צפוי להצטרף לקבוצה בתחילת האימונים.

לעומת השלושה, עדיין לא ברור אם עסקת אימסעיל לינגנה תצא לפועל. אמיר כבירי, מחזיק זכויות הניהול הבא של הפועל, מעוניין מאוד בהעברתו של השחקן, אולם מאחורי הקלעים יש לא מעט קשיים. כרגע ישנה הערכה שהעסקה כן תצא לפועל, אך כפי שכבר נחשף בוואלה ספורט, קבוצתו מחוף השנהב דורשת מרמת גן סכומים כמעט בכל גובה העסקה על כרטיסו ועל מימוש האופציה שלו על ידי רמת גן. בשבוע הבא, ככל הנראה, תהיה תשובה סופית בעניין כשבהפועל יש לא מעט גורמים שחוששים שמדובר בשחקן עם בעיות משמעת רבות.

חקירת העסקתו הלא חוקית של איזווגבו אבונימה ברשות האוכלוסין והגירה עומדת בפני סיומה. חוקרי הרשות אמורים להחליט בקרוב אם ללכת להליכים פלילים כנגד הפועל או האם להמליץ על קנס כספי בלבד לקבוצה. החוקרים אמורים למסור את המלצתם בשבוע הבא והערכה היא שהדברים יסתיימו בקנס כספי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully