וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל נס: "לא צריך לדאוג לעתיד השחקנים הצעירים, הכישרון פה עצום"

מאמן הנבחרת הצעירה נפרד מהכדורגל הישראלי ואמר במסע"ת: "העתיד של השחקנים ורוד. לעולם לא אשכח את מה שעבר עליי כאן. בנאדו יקבל ממני את התמיכה עד ליום האחרון שלי כאן"

קובי אליהו
מיכאל נס מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל לשעבר. קובי אליהו
"היה נהדר לעבוד עם כולם". מיכאל נס/קובי אליהו

רגע לפני שהוא עוזב את ישראל אחרי קדנציה יחסית קצרה, מיכאל נס קיים היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בבית הנבחרות בשפיים והתייחס לתקופה שלו כמי שהוביל את הנבחרת הצעירה. בתקופה שלו הנבחרת סיימה במקום השני בבית ח' במוקדמות אליפות אירופה, אבל לא הצליחה להעפיל לאליפות שתיערך הקיץ בצ'כיה. מי שיחליף אותו בתפקיד הוא אריק בנאדו שיוביל את הנבחרת בטורניר המוקדמות שיחל מבחינת הבחורים בכחול-לבן ב-7 ביוני נגד ליכטנשטיין בחוץ.

"נפגשתי עם אריק בנאדו לפני מספר ימים", אמר מיכאל ניס. "העברתי לו את כל מה שהוא צריך כדי שיוכל לעשות עבודה טובה. אף אחד לא צריך לדאוג לעתיד השחקנים הצעירים. אני רוצה להודות קודם כל לשחקנים הנהדרים. הייתה לי חוויה נהדרת איתם ואני בטוח שהעתיד שלהם ורוד. הנבחרת הצעירה השיגה כמעט 70 הצלחה במשחקים. הייתי חותם על הנתון הזה עוד לפני שהגעתי".

עוד אמר ניס: "האווירה פה הייתה נהדרת. הצוות נתן לי להרגיש מצוין וזה חשוב מאוד. היה פשוט נהדר לעבוד עם כולם - מהצוות המקצועי ועד אחרון השחקנים. לעולם לא אשכח את מה שעבר עליי כאן. הכישרון בישראל הוא עצום. במהלך כהונתי עקבנו אחרי 68 שחקנים, זה מספר אדיר. בנאדו יקבל ממני את התמיכה עד ליום האחרון שלי בישראל. יש לי משפחה ושני ילדים שנמצאים בגרמניה, וכן, אפשר להגיד שאני מתגעגע לחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully