וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מכבי אשדוד: "מאמין שצביקה שרף ימשיך ושהתקציב יגדל"

19.5.2015 / 11:58

המאמן הוותיק מחזיק בחוזה לעונה הבאה עם סעיף יציאה שתלוי ככל הנראה ביכולת גיוס הכספים של הקבוצה. יורם אסרף: "עוסקים בימים אלה בהגדלת התקציב". רוזן ואורלנד מחזיקים בחוזה, תומאס מועמד להמשיך

מאמן מכבי אשדוד, צביקה שרף. ברני ארדוב
באשדוד רוצים שימשיך. צביקה שרף/ברני ארדוב

אחד מסיפורי ההצלחה של החלק השני של העונה בליגת העל היה מינויו של צביקה שרף כמאמן מכבי אשדוד. המאמן הוותיק לקח את הקבוצה במקום האחרון עם שלושה ניצחונות ב-16 משחקים והשאיר אותה בליגה כשהוא רושם עד לסיום העונה מאזן של שמונה ניצחונות ותשעה הפסדים. כפי שכבר פרסמנו עוד לפני סיום העונה, באשדוד מאוד מעוניינים ששרף ימשיך לעונה נוספת, והוא אף מחזיק בחוזה עם אופציית יציאה שלו, שתלויה ככל הנראה בגובה התקציב שתצליח הקבוצה מעיר הנמל לגייס.

"אנחנו עוסקים בימים האלה בהגדלת התקציב", אמר לוואלה ספורט יו"ר אשדוד, יורם אסרף, "לצביקה יש חוזה לעונה הבאה עם אופציית יציאה שלו, ללא מועד מוגדר, וזה תלוי בתקציב שנצליח להעמיד. אם התקציב יהיה גבוה מספיק, אז יהיה לנו גם את צביקה כמאמן וגם קבוצה טובה, ואם הוא לא יהיה גבוה מספיק, אז זה יהיה כבר תלוי בהחלטה של צביקה האם להמשיך. אני מאמין בסופו של דבר שצביקה ימשיך ושיהיה לנו תקציב גבוה יותר".

באשדוד מחזיקים בחוזים של שני שחקנים בכירים גם לעונה הבאה - זאק רוזן, שרשם 6.4 נקודות ו-2.7 אסיסטים בממוצע למשחק, ולקראת סיום העונה רשם ארבעה משחקים מצוינים, ויהוא אורלנד שרשם 7.7 נקודות ו-1.6 ריבאונדים. שחקן נוסף שעשוי להמשיך לעונה נוספת הוא הפורוורד האמריקאי, צ'ארלס תומאס, שהצטרף בשלהי העונה והיה מהגורמים הבולטים במסע ההישארות כשרשם 15 נקודות ו-7.7 ריבאונדים בממוצע.

שחקן מכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר מול שחקן מכבי אשדוד יהוא אורלנד. מגד גוזני
יישאר? יהוא אורלנד שומר על ג'ו אלכסנדר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully