וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה במכבי תל אביב: "לא צריכים להיראות כך". אוחיון: "איבדנו את הקצב"

19.5.2015 / 9:03

ראשי מכבי תל אביב לא אהבו את היכולת המגומגמת מול נס ציונה: "לא בשביל זה בנינו תקציב כזה". לינהארט: "ככה זה בפלייאוף". הקבוצה תציע לדגן יבזורי כ-250 אלף דולר לעונה

one

לא כך ציפו במכבי תל אביב לפתוח את שלב הפלייאוף. האלופה הצליחה אתמול (שני) לנצח בשיניים 88:89 את נס ציונה לאחר שלשת ניצחון של יוגב אוחיון ועלתה בקושי ליתרון 0:1 בסדרה. הצהובים שוב הציגו יכולת מגמגמת, וראשי הקבוצה היו מאוד לא מרוצים ואחרי המשחק נשארו במתחם חדר ההלבשה לזמן ממושך.

אחד מבכירי המועדון אמר אמש לוואלה ספורט: "להגיד שהמשחק מול נס ציונה לא מדאיג? אי אפשר. נכון שניצחנו, אבל לא בנינו תקציב כזה בכדי להיראות כך בליגה הישראלית. הקבוצה לא נראית טוב כבר כמה משחקים. המטרה היא ברורה: להשיג אליפות. שום דבר פחות מזה לא יהיה מקובל".

ג'רמי פארגו אומנם סיים עם 28 נקודות שהחזיקו את מכבי תל אביב בתמונה, אבל ההחטאות של הרכז גררו לא מעט ביקורת במהלך המשחק מראשי המועדון. "הם לא אוהבים את אופן המשחק שלו ואת הסוליסטיות שלו לאורך כל העונה", הסביר אמש גורם בקבוצה. כמו כן, לחלק מראשי מכבי היו טענות על השיפוט: "היו טעויות קשות".

ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול פרסטון נואלס שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
ספג ביקורת מראשי המועדון. ג'רמי פארגו/ברני ארדוב

במכבי מודעים כי יוגב אוחיון, לו החמיאו לא מעט מאנשי הקבוצה בסיום, יצטרך לשחק דקות מרובות עד סיום העונה. אוחיון עצמו התייחס למצבו: "זה צרות של עשירים וכל שחקן היה רוצה לשחק כל כך הרבה דקות. הפצועים בקבוצה? לצערנו התרגלנו לסיטואציה הזאת בכל הסיבוב השלישי, נצטרך להביא דברים אחרים. סילבן זה כוח משמעותי בקבוצה וגם בלעדיו נצטרך להסתדר. אני שמח שמצאנו את הדרך לנצח גם במשחק כזה, מבחינתנו לא היינו ראשונים לכל כדור כמו שצריך להיות בפלייאוף. איבדנו את הקצב אחרי שמונה ימים ללא משחק ואני רוצה להאמין שבמשחק הבא נבוא ונכתיב את הקצב".

נייט לינהארט הוסיף: "זה היה משחק קשה, אבל זה מה שצריך לצפות בשלב הפלייאוף, שום דבר לא יושג בקלות, אף אחד לא יגיש לנו דברים על מגש של כסף. כרגע כולם שמחים על הניצחון. ברור שבמכבי הציפייה היא לנצח כל משחק, אבל ידענו מראש שבפלייאוף לא יהיה קל וכל משחק צפוי להיות מאבק. כל עוד נשיג את הניצחון, הדרך פחות חשובה".

על השאלה על כך שגיא גודס לא היה נראה מרוצה, השיב לינהארט: "ברור שגיא מצפה לדברים טובים יותר, לכן זה לא חדש שהוא לא מרוצה. נעבוד על מה שאנחנו צריכים לעבוד ונחזק את מה שאנחנו צריכים לתקן למשחק הבא".

כפי שפורסם כאן לא אחת, ראשי מכבי תל אביב רוצים לחזק את מצבת הישראלים ולצרף את דגן יבזורי, זאת במקביל לחיזורים אחר גל מקל. לוואלה ספורט נודע כי הצהובים מתכוונים להציע עם סיום העונה חוזה לשלוש שנים לדגן יבזורי, וכ-250 אלף דולר לעונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי חיפה דגן יבזורי. אדריאן הרבשטיין
בעונה הבאה בצהוב? דגן יבזורי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully