וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "לא נהניתי בספרד, הליגה באנגליה היא עולם אחר"

אחרי שהבטיח זכייה באליפות עם צ'לסי, "המיוחד" התפנה לעקוץ את האקסית ("שיחקנו 3 או 4 משחקים בעונה") והתייחס להרחקתו המוזרה של פברגאס: "שלושה משחקים בחוץ על זה?"

one
מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו עם ססק פברגאס. רויטרס
לא כועס. פברגאס המורחק וז'וזה מוריניו/רויטרס

המחזור ה-37 והלפני אחרון בפרמיירליג ננעל אמש (שני) עם תוצאה מפתיעה במיוחד - ווסט ברומיץ' הקטנה הביסה בביתה 0:3 את האלופה הנכנסת, צ'לסי, שככל הנראה נמצאת כבר ב"הרגשת סוף עונה".

ז'וזה מוריניו, שהבטיח לעצמו את התואר עוד לפני ההפסד לברומיץ', אפשר למספר שחקנים לנוח ונתן לאחרים, שלא זוכים לדקות משחק במהלך העונה, להריח את כר הדשא מקרוב. לאחר ההפסד, דיבר מוריניו על ההבדלים בין הליגה האנגלית לבין הליגה הספרדית והאיטלקית וכן על ההרחקה ההזויה של ססק פברגאס במהלך המשחק.

ז'וזה מוריניו, מאמן ריאל מדריד. רויטרס
בספרד הוא לא נהנה. ז'וזה מוריניו/רויטרס

"לא נהניתי בספרד", אמר מוריניו. "זכיתי בתואר עם 100 נקודות ו-121 שערי זכות עם ריאל מדריד, אבל במהלך העונה שיחקנו בסך הכול שלושה או ארבעה משחקים. הפסדתי את התואר עם 92 נקודות, אבל שוב, שיחקנו שלושה או ארבעה משחקים במשך כל העונה. יש הבדלים עצומים בין הקבוצות בספרד".

מוריניו המשיך: "בספרד או באיטליה אפשר לנצח משחקים למרות שאתה נותן למספר שחקנים בכירים לנוח. עשיתי את זה כבר במדינות האלו. אתה יכול להרשות לעצמך לחשוב כבר על המשחק הבאה בליגה או באירופה ועדיין לנצח. באנגליה המצב שונה לגמרי. במהלך העונה פגשנו את ברדפורד, ואפשרתי למספר שחקנים לנוח. בסופו של דבר הפסדנו. זה הכדורגל האנגלי. כשאתה מוביל 0:2 וסופג שער, אתה יודע שמצפה לך גיהנום עד לדקות הסיום".

"המיוחד" התייחס גם לכרטיס האדום שספג פברגאס במהלך המשחק, בגינו הוא עשוי להחמיץ שלושה משחקים (אחד העונה, שניים עם פתיחת העונה הבאה). הספרדי איבד את העשתונות לרגע במהלך אותו מפגש, כשבעט כדור בעת שהמשחק הופסק על מספר שחקני היריבה ופגע בהם. "שלושה משחקים בחוץ על זה? לעזאזל, זה עונש קשה מדי. עדיין לא דיברתי עם ססק, אבל הוא לא צריך להסביר לי שום דבר. איך יכול להיות ששחקן מקבל אדום כמעט במשחק ידידות?"

שחקן צ'לסי, ססק פברגאס, מקבל כרטיס אדום. רויטרס
"שלושה משחקים על זה?". ססק פברגאס מקבל כרטיס אדום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully