וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במציאות שנוצרה, יהיה בלתי אפשרי לבן רייכרט לחזור למכבי ת"א"

מקורב לקשר על דרישת הצהובים שיחזור בקיץ. בהפועל ת"א טענו שהוא דרש מג'ורדי לעזוב, גורם באלופה: "זה שקר, חזרה לימי הדרעקטוריון". גורם באדום: "ברגע נעלם להם הסטייל האירופי"

one

איפה ישחק בן רייכרט בעונה הבאה? קרב גרסאות התחולל היום (שני) בין מכבי תל אביב והפועל תל אביב באשר לעתידו של הקשר. בשעות הערב הוציאה האלופה הודעה בה הבהירה כי הוא עתיד לשוב לאימונים לקראת פתיחת עונת 2014/2015. זמן מה לאחר מכן, טענו בהפועל תל אביב שרייכרט נפגש עם קרויף ודרש לעזוב את הצהובים, לאחר שהביע חשש שלא יזכה לדקות משחק בגלל העומס במכבי תל אביב במרכז הקישור ובנוסף העלה את סוגיית האוהדים, מהם הוא ספג קללות ונאצות בחצי העונה שלו בצהוב.

במכבי קיבלו בזלזול ובגיחוך את הטענות של האדומים. גורם בכיר במועדון הסיר את הכפפות ואמר לוואלה ספורט: "אנחנו לא מתפלאים על ההתנהלות בהפועל תל אביב. כנראה שהם מתגעגעים לימי הדרעקטוריון. מי שהוציא בשעתו הודעה שקרית על מעברו של גילי ורמוט ועל התנאים בעסקה כאילו רייכרט ביקש לשחק לצמיתות בהפועל תל אביב ממשיך לייצר דה-לגיטימציה לשחקן ולפגוע בו ובמכבי תל אביב. כל הדברים שנאמרו על ידי אנשי הפועל תל אביב הינם שקר מוחלט וניסיון לפגוע בשחקן וליצור חיץ בינו ובין מכבי תל אביב. לא נשלים עם זה".

בהפועל מאוד לא אהבו את הדברים הללו של אותו גורם במכבי תל אביב, אבל החליטו לא להגיב באופן רשמי. גורם במועדון האדום אמר: "כנראה שהם בלחץ. ברגע אחד נעלם כל הסטייל האירופי. אם זה שקר כמו שהם טוענים, למה הם מיהרו להוציא הודעה רשמית על פגישה בארבע עיניים בין קרויף הגדול לשחקן כמו בן? האם ג'ורדי מכבד יותר את רייכרט מאשר את המאמן שלו פאקו?".

שחקן הפועל תל אביב, בן רייכרט. קובי אליהו
קשר המריבה. בן רייכרט/קובי אליהו

מקורב לרייכרט אמר לוואלה ספורט הערב: "במציאות שנוצרה יהיה לרייכרט בלתי אפשרי לחזור למכבי. הוא בחור צעיר שסבל הרבה גם מהקהל של מכבי וגם מהקהל של הפועל, והגיע הזמן שיוכל לשחק בשקט ובנחת ולהביא לידי ביטוי את היכולות שלו. במצב הנוכחי ימשיכו לרדת לחייו ולא יהיה לו פשוט לחזור לשם".

מוקדם יותר צוטט ג'ורדי קרויף כאומר: "אנו מכבדים ומעריכים מאוד את העובדה שבן הסכים להחלטת המועדון בזמנו לצאת לתקופת השאלה. כולנו יודעים כמה קשה הייתה ההחלטה מסיבות מובנות וברורות, אך זה רק הגדיל את הכבוד וההערכה אותם אנו רוחשים כלפיו הן כשחקן והן כאדם בעל אישיות חזקה. אנו משוכנעים כי עתידו של בן נמצא במכבי תל אביב ומצפים מכל האוהדים לנהוג כמו השחקנים והצוות ולקבל אותו בחזרה בזרועות פתוחות".

חרף הרצון של רייכרט לעזוב, כביכול, במכבי תל אביב רואים בו חלק מהסגל לעונה הבאה. אם הוא בכל זאת ישוחרר, הפועל תל אביב, עירוני קרית שמונה ובית"ר ירושלים עשויות לקלוט אותו. האדומים מאוד רוצים לראות את הקשר ממשיך והוא זוכה להערכה גדולה במועדון. ישנה גם אפשרות שהוא יעבור לבית"ר ירושלים או קרית שמונה כחלק מעסקת חליפין שתכלול את אלי דסה או רועי קהת שיעשו את הדרך ההפוכה.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully