וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: עימות חריף בין ראמוס לרונאלדו אחרי ההפסד ליובנטוס בטורינו

בספורט טוענים שבלם ריאל בא בטענות קשות לכוכב הפורטוגלי ורטן בחדר ההלבשה: "אתה לא יכול להבקיע את השער שלך ולשכוח מהיתר". דויד דה חאה סיכם את כל תנאיו אצל הבלאנקוס

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
חוזר לספרד? דויד דה חאה/GettyImages

'המארקה' הספרדי מדווח הבוקר (שבת) כי העסקה שתעביר את השוער דויד דה חאה ממנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד למעשה סגורה, ורק הסכום שישלמו הבלאנקוס עבור שירותיו של דה חאה טרם נקבע. בדיווח נכתב שהשוער הצעיר סיכם את תנאיו בשורותיה של אלופת אירופה היוצאת, והוא ישחק שם בעונה הבאה.

לדה חאה חוזה לעוד עונה באולד טראפורד, ועל פי הדיווח ירוויח 7.5 מיליון יורו בעונה בבירת ספרד. ריאל מדריד, כך על פי ה'מארקה', מוכנה לשלם 30 מיליון יורו על דה חאה, בעוד שמנצ'סטר יונייטד דורשת 40 מיליון יורו עבורו.

השוער הספרדי בן ה-24 הצליח להרשים מאוד העונה בין הקורות של השדים האדומים. תחילת דרכו לא הייתה קלה והוא עשה לא מעט טעויות, אך לאחר שקיבל את הביטחון אותו היה צריך החזיר למנצ'סטר יונייטד בגדול עם תצוגות גדולות שבוע אחר שבוע.

כריסטיאנו רונאלדו, סרחיו ראמוס שחקני ריאל מדריד. GettyImages
ידעו ימים יפים יותר ביחד. רונאלדו וראמוס/GettyImages

ובינתיים, ב"ספורט", העיתון הקטלאני המזוהה עם ברצלונה יוצאים היום בדיווח מעניין במיוחד מחדר ההלבשה של ריאל מדריד. על פי הפרסום, סרחיו ראמוס וכריסטיאנו רונאלדו, שניים מהשחקנים הוותיקים של המועדון ממדריד התעמתו ביניהם לאחר המשחק הראשון מול יובנטוס בחצי גמר האלופות.

בדיווח שמתפרסם היום נטען שעל פי עדות טלוויזיה, סרחיו ראמוס בא בטענות קשות לעברו של רונאלדו בחדר ההלבשה לאחר המשחק בטורינו וסינן לעברו: "אתה לא יכול להבקיע את הגול שלך ולשכוח מהיתר". ראמוס התלונן על חוסר התקשורת של הפורטוגלי עם חבריו לקבוצה וגם זרק לעברו "אתה חייב להקריב יותר". על פי אותו דיווח ראמוס התלונן על כך שרונאלדו לא עושה מספיק הגנה והיחסים בין השניים רק העכירו ארבעה ימים לאחר מכן במשחק הליגה מול ולנסיה וגם לקראת משחק הגומלין מול יובנטוס. שחקני ריאל התלוננו על פי הדיווח על כך שרונאלדו גם היה הראשון שעזב את המגרש אחרי ההדחה מול יובנטוס והראה חוסר אכפתיות כלפי חבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully