וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי נתניה מארגנים עצרת: "אם לא נזעק עכשיו נמצא את עצמנו בלי קבוצה"

13.5.2015 / 15:10

האוהדים מצפים ל-3,000 איש בעצרת להצלת הקבוצה בכיכר העצמאות בעיר שתתקיים ביום חמישי ב-19:00, המנכ"ל רועי דניאל יגיע לצד ערן לוי ועומר פרץ: "כל מי שמכבי נתניה יקרה לליבו, חייב להתייצב בצו 8 בכיכר"

one

ארגון אוהדי מכבי נתניה "דאימונד'ס ארמי" יקיים מחר ב-19.00 עצרת אותה כינו בארגון 'העצרת להצלת מכבי נתניה'. לאירוע שיתקיים בכיכר העצמאות בעיר יגיעו לשאת דברים נציגים ממכבי נתניה עצמה, המנכ"ל רועי דניאל והשחקנים ערן לוי ועומר פרץ. כמו כן יגיעו לדבר שחקני עבר כמו ברוך חסן וכן אוהדים מפורסמים של הקבוצה.

מטרת העצרת היא לאחד את האוהדים סביב הקבוצה לאור המשבר שפוקד אותה. ארגון האוהדים בשיתוף האורחים שיגיעו מהמועדון יקראו לראשת העיר מרים פיירברג להמשיך במאמציה למצוא בעלים חדשים למועדון וכן לייצר פנייה לאנשי עסקים בכירים תושבי העיר שלא יהיו אדישים למה שמתחולל במועדון וירימו את הכפפה דווקא כעת, רגע לפני שהעונה מסתיימת ורבים מתפזרים לחודש של חופשה עד אשר קבוצות צריכות לחדש את אימוניהן.

אוהדי מכבי נתניה. מגד גוזני
"אנחנו קוראים לאוהדי הקבוצה דווקא בימים הקשים האלה לצאת מהבית"/מגד גוזני

חברי הארגון מצפים לכמות של 3,000 אוהדים, מתקווה שמפגן כוח יילמד על הקשר העמוק בין תושבי העיר לקבוצה וימחיש לפרנסי העיר את הצורך במכבי נתניה חזקה ואיתנה בליגת העל. יו"ר הארגון גל גומא אמר לוואלה ספורט: "אנחנו קוראים לאוהדי הקבוצה דווקא בימים הקשים האלה לצאת מהבית ולהגיע לכיכר כדי להראות לכולם איזה קהל גדול ואיכפתי יש למכבי נתניה. כולנו חוששים שמחר בבוקר נקום ונגלה שאין מכבי נתניה. אם לא נזעק עכשיו לראשת העיר ולפרנסי העיר, נמצא את עצמנו בלי קבוצה. כל מי שמכבי נתניה יקרה ללבו, חייב להתייצב בצו 8 בכיכר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully