וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה גדולה במדריד: אנדי מארי ניצח 3:6, 2:6 את רפאל נדאל

המדורג שלישי בעולם ניצח לראשונה בקריירה שלו את השור ממאיורקה על חימר והוריד אותו אל המקום השביעי בעולם, הדירוג הנמוך ביותר של הספרדי זה למעלה מעשר שנים. תואר חימר שני ברציפות לבריטי

אנדי מארי טניסאי בריטי (ימין) עם רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
הפתעה גדולה. מארי ונדאל/AP

אנדי מארי חולל הערב (ראשון) הפתעה גדולה כשזכה בטורניר מדריד מסבב המאסטרס 1,000. הבריטי, המדורג שלישי בעולם, ניצח לראשונה בקריירה שלו את רפאל נדאל על חימר במפגש השביעי בין השניים על המשטח החום עם 3:6, 2:6. אגב, זהו התואר השני בלבד של הבריטי על חימר בקריירה כשבראשון הוא זכה בשבוע שעבר במינכן כשניצח את פיליפ קולשרייבר בגמר ולכן הזכייה הנוכחית היא כמובן הראשונה בסבב המאסטרס. כמו כן, הניצחון על רפא הוא בסך הכול השלישי של מארי מול שחקן מהטופ 10 העולמי על חימר אי פעם. הראשון היה מול ניקולאי דוידנקו במונטה קרלו לפני שש שנים.

אחרי שעברנו על כל הנתונים המפתיעים של מארי, ברור שצריך להתעסק עם המפסיד, רפא נדאל. השור ממאיורקה, שזכה בשנה שעברה בטורניר, יירד למקום השביעי בעולם בדירוג שיתפרסם מחר, וייצא מהחמישייה הראשונה בעולם לראשונה מאז 2 במאי 2005, קצת יותר מעשר שנים. לכן, הוא צפוי להגיע לרולאן גארוס כשהוא לא מדורג ברביעייה הראשונה בעולם. כפי שכבר הודיעו בהנהלת הטורניר, לא ייתנו לו דירוג מוגן בטורניר, ולכן הוא עשוי לפגוש את רוג'ר פדרר, אנדי מארי או נובאק דג'וקוביץ' כבר ברבע הגמר.

הבריטי פתח חזק מאוד את המשחק והשיג שבירה כבר במשחקון השני כדי לעלות ל-0:3 מהיר. השניים שמרו על ההגשות שלהם עד מצב של 2:4 לזכות מארי. במשחקון הזה הצליח רפא להשיג שתי אפשרויות שבירה, אבל המדורג שלישי בעולם שמר על שתיהן ועלה ל-2:5. בסופו של דבר, ועל אף שלנדאל הייתה אפשרות שבירה נוספת ב-3:5, הצליח מארי לשמור על ההגשות שלו ולסגור עניין במערכה עם 3:6.

המערכה השנייה נפתחה נורא מבחינת נדאל. מארי השיג שבירה במשחקון הראשון והוסיף עוד אחת בדרך ל-0:4 קליל. נדאל שמר על ההגשות שלו לראשונה במערכה וצימק ל-4:1. מארי נקלע ל-30:15 במשחקון הבא כשהוא עושה שגיאה כפולה ראשונה, אבל הצליח לשמור על ההגשות שלו בדרך ל-1:5. נדאל שמר על ההגשות שלו, אבל מארי שמר גם על שלו וסגר סיפור עם 3:6, 2:6.

מלכת ספרד סופיה במשחק בין רפאל נדאל לבין אנדי מארי. GettyImages
המלכה סופיה הגיעה לצפות בנדאל, אבל התאכזבה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully