וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרה קביטובה זכתה בטורניר מדריד, מארי בגמר מול נדאל

הצ'כית הביסה את סבטלנה קוזנצובה 1:6, 2:6 תוך שעה ושמונה דקות וזכתה בתואר ה-16 בקריירה. בגברים: מארי ניצח את נישיקורי בשתי מערכות ויפגוש את נדאל, שהדיח את ברדיך

פטרה קביטובה שחקנית טניס מנצחת גמר טורניר מדריד. GettyImages
תואר שני העונה. קביטובה זוכה בטורניר מדריד/GettyImages

פטרה קביטובה, המדורגת רביעית בעולם, זכתה הערב (שבת) בטורניר מדריד, לאחר ניצחון בשתי מערכות על סבטלנה קוזנצובה (29) 1:6, 2:6.

קביטובה זכתה בתואר שני השנה ו-16 בסך הכל בקריירה בתום משחק קליל שארך שעה ושמונה דקות בלבד. עבור קוזנצובה, שתהיה בת 30 בחודש הבא, זה היה הגמר הראשון מאז יולי שעבר, אז זכתה בטורניר וושינגטון.

אלופת ווימבלדון שברה לראשונה במצב של 1:2 במערכה הראשונה, וניצחה תשעה משחקונים ברציפות. קוזנצובה שמרה על הכבוד עם שני משחקונים במערכה השניה, ופרגנה לאחר המשחק, כשאמרה לאלופה הטריה: "שיחקת מדהים היום, מעולם לא ראיתי מישהי משחקת כל כך טוב".

אנדי מארי שחקן טניס מנצח את קיי נישיקורי בטורניר מדריד. GettyImages
יפגוש את נדאל בגמר. מארי/GettyImages

גברים

בגברים, אנדי מארי ורפאל נדאל ייפגשו ביום ראשון בערב. השניים ניצחו בשתי מערכות: הספרדי את תומאס ברדיך, 6:7 (3), 1:6, והסקוטי את קיי נישיקורי, 3:6, 4:6.

מארי, המדורג שלישי בעולם, ניצח את היפני המדורג חמישי תוך שעה ו-38 דקות. הוא העפיל לגמר הרביעי שלו השנה, אחרי שזכה במינכן והפסיד בגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה ומיאמי.

נישיקורי משך את מארי עד שוויון 3:3 במערכה הראשונה, ואז נשבר פעמיים. במערכה השנייה שברו שני השחקנים בזה אחר זה, ובמצב של 4:5 לרעתו במערכה השנייה איבד מארי את ההגשה ואת המשחק.

נדאל, המדורג רביעי בעולם ושלישי בטורניר, לקח את המערכה הראשונה לאחר שעה ושלוש דקות, מבלי שהושגה אף שבירה. בשובר השוויון ברדיך מצמץ ראשון ושבר מיד בחזרה, אך איבד את ההגשה פעמיים נוספות והפסיד 7:3.

המערכה השנייה כבר הייתה סיפור אחר לגמרי: בפיגור 2:1 במשחקונים וביתרון 15:40 איבד ברדיך את הראש, ולמרות הצלת שתי נקודות שבירה הוא הפסיד במשחקון. משם נדאל לא הסתכל לאחור, וסיים את המערכה תוך 43 דקות. לברדיך היו במערכה שלוש שגיאות כפולות, שהצטרפו לשתיים במערכה הראשונה, אל מול אפס של נדאל.

נדאל ינסה לזכות בטורניר בפעם השלישית ברציפות והחמישית בסך הכל מול מארי, שהניף את הגביע בבירת ספרד ב-2008.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully