וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "יתכן שטעינו, אבל בכל מצב היינו חוטפים ביקורת"

8.5.2015 / 17:01

באלופה הבינו את זעם האוהדים, שהביעו תסכול על הצורה בה נמכרו 8,000 הכרטיסים לגמר הגביע, אך הדגישו: "אם היינו נותנים העדפה לבעלי המנויים, יתר האוהדים היו תוקפים אותנו"

במכבי תל אביב מבינים את הכעס שמופנה מאז אמש (חמישי) כלפי המועדון בעקבות הדרך בה נמכרו הכרטיסים לגמר גביע המדינה. אתמול בערב הוציאה הקבוצה את הכרטיסים למכירה ובתוך שעה נחטפו כל 8,000 הכרטיסים. אוהדים רבים כלל לא ידעו על המכירה והפעם מכבי לא נתנה העדפה לבעלי המנויים, דבר שעורר כעס רב אצל כאלה שלא הצליחו לשים את היד על כרטיסים.

"ייתכן שטעינו", הודו במכבי תל אביב היום, "אבל בכל מצב, היינו חוטפים ביקורת. רק אם היו לנו 50 אלף כרטיסים למכירה, כולם היו יוצאים מרוצים. אם היינו נותנים העדפה לבעלי המנויים, יתר האוהדים היו תוקפים אותנו שאנחנו לא מאפשרים להם לראות את משחקי הקבוצה. עכשיו תוקפים אותנו בעלי המנויים, אבל הם שוכחים שלאורך כל העונה אין כמעט כרטיסים למכירה בבלומפילד לטובת אוהדים שאין להם מנוי. יש למעלה מעשרת אלפים בעלי מנוי ומעבר לכך יש משחקים שאין אפשרות למכור אליהם כרטיסים כי האורחים יושבים בשערים 4-5 ובלומפילד קטן. אם היינו נותנים רק לבעלי המנויים לרכוש כרטיסים לסמי עופר, היה עלינו עליהום גדול מצד אוהדים רבים שלא יכולים לראות את מכבי לאורך כל העונה".

גורמים במכבי תל אביב הוסיפו: "למשחק האחרון מול מכבי חיפה בסמי עופר היתה העדפה לבעלי המנויים. ביום שני הקרוב בווסרמיל יש העדפה לבעלי המנויים. ברוב המקרים יש העדפה לבעלי המנויים".

באלופה מציינים עוד שכבר בימים הקרובים תיפתח מכירת המנויים לעונה הבאה וגם שם יינתן פרק זמן של מספר שבועות לבעלי המנויים לחדש את המנוי לעונה הבאה. "קרוב לוודאי שאותם 10,500 בעלי מנויים יחדשו את המנוי לעונה הבאה, מה שאומר שגם בעונה הבאה לא נוכל להרחיב את מעגל המנויים שלנו".

באשר לטענות כי פתיחת המכירה לכלל הציבור אפשרה לספסרים לרכוש כרטיסים לגמר הגביע אותם הם מוכרים כעת באתרים שונים במחירים מופקעים, נאמר: "במשחקי עונה, בדרבים ובטח שבגמר גביע, כל אוהד יכול להיות ספסר. יש כבר המון מקרים מהעבר בהם אוהדים מכרו את הכרטיס שלהם לדרבי או למשחק צמרת במאות שקלים, כך שזה בכלל לא משנה. בסופו של דבר ניתנה האפשרות לכל אוהד לרכוש שלושה כרטיסים בעסקה אחת ולא מעבר לכך. הלוואי שהיו עוד אלפי כרטיסים למכירה ואז היו עוד אנשים שלא היו נפגעים".

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
במועדון מבינים את הכעס, אבל מה אפשר לעשות?/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully