וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי מגבה את פארגו: "מה הוא כבר אמר? זכותו להביע דעה"

8.5.2015 / 10:36

רגע לפני המשחק מול נהריה (14:40, ספ' 5), הצהובים עסוקים בעיקר בפרשיית הציוצים של הרכז נגד המנהלת. היו"ר יצא להגנתו: "כל מי שמסתכל על לוח המשחקים מבין כמה הוא צודק". מזרחי ביקש לדחות את המשחק לשני, במנהלת סירבו

one

מכבי תל אביב תשחק היום (שישי, 14:40, ספורט 5) את משחקה השלישי השבוע, כשתתמודד מול עירוני נהריה, אך בקבוצה עסוקים בנושא אחר לגמרי. בקבוצה שוחחו לא מעט ביממה האחרונה על תגובתה של מנהלת הליגה לג'רמי פארגו בעקבות קרב הציוצים שלו מול מנהלת ליגת העל. פארגו כתב כי "הלו"ז של ליגת העל בכדורסל הוא בדיחה עצובה" ואילו במנהלת הגיבו בציוץ משלהם: "אולי לא היינו צריכים להזיז משחק כדי לעזור לך באמצע סדרת היורוליג מול פנר?".

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
היו"ר נחלץ להגנתו. פארגו/אדריאן הרבשטיין

שמעון מזרחי אמר הבוקר לוואלה ספורט: "מה ג'רמי פארגו כבר אמר? זה לא רציני לשחק ארבעה משחקים בשמונה ימים. אז על זה צריך להשתלח בו? זו בסך הכל הבעת רגשות של שחקן, הוא הביע את דעתו על עומס משחקים. העובדה היא שבאמת אנחנו משחקים גם היום, גם ביום ראשון, ושיחקנו השבוע ביום רביעי וראשון. זה עומס משחקים בלתי רגיל ושחקנים לא מספיקים להתאושש מהפציעות שלהם", הדגיש מזרחי.

היו"ר הוסיף: "אני גם לא מתייחס לאורך העונה, אין שום דבר בדבריו של פארגו פרט להבעת דעה וזו זכותו כשחקן להביע את דעתו. אני חושב שכל מי שמסתכל על לוח המשחקים מבין כמה הוא צודק".

מכבי תל אביב ומספר קבוצות ביקשו לדחות את המשחקים המתוכננים ליום ראשון לשני, אולם המנהלת סרבה. על כך סיפר מזרחי: "אני יודע שהרבה קבוצות ביקשו לא לקיים את המחזור ביום ראשון אלא ביום שני, כי גם אין כל סיבה שאחרי זה יהיה שבוע שלם ללא משחקים, אז מספר קבוצות פנו על כך למנהלת וזה גם לא התקיים. לכן אני בא ואומר - עשו סערה מכלום, לא היה צריך בכלל להגיב למה שפארגו אמר כי הוא רק הביע את דעתו".

עוד באותו נושא

פארגו זעם: "לוח המשחקים בדיחה", במנהלת רוצים להעניש אותו

לכתבה המלאה
יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. אדריאן הרבשטיין
מגבה. מזרחי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully