וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארגו זעם: "לוח המשחקים בדיחה", במנהלת רוצים להעניש אותו

7.5.2015 / 16:56

רגע לפני שמכבי תל אביב פוגשת את עירוני נהריה (ו', 14:40, ספ' 5), הגארד ניהל קרב חריף מאוד בטוויטר נגד המנהלת, שענתה לו. בקבוצה גיבו את השחקן ותקפו את המנהלת. סופו יחזור לסגל אחרי ההשעייה, רנדל וג'ו אלכסנדר בחוץ

one

המחזור ה-32 בליגת העל יינעל מחר (שישי) במשחק בו תארח מכבי תל אביב את עירוני נהריה (14:40, ספורט 5, שופטים: ארז גוריון, אייל פוהרליס ושי מרון). המשחק הוא השלישי העונה בין הצדדים, כאשר בשני הראשונים ניצחו הצהובים די בקלות. בסיבוב הראשון במשחק שנערך ביד אליהו, ניצחה הקבוצה של גיא גודס 61:87 כשג'רמי פארגו בולט עם 21 נקודות ובסיבוב השני בעין שרה היה זה ג'ו אלכסנדר, שקלע 17 נקודות והוליך את קבוצתו לניצחון 76:103.

הניצחון אמש על נס ציונה קירב את הצהובים להבטחת המקום הראשון בתום העונה הסדירה בליגת העל. מכבי צריכה לנצח את נהריה או במחזור הבא את מכבי אשדוד, או שהפועל ירושלים תפסיד באחד משני משחקיה, למכבי חיפה בבית היום, או במחזור הסיום לנהריה בחוץ. הצהובים יצאו מעודדים מעט מהניצחון על נס ציונה, על אף שלא הציגו יכולת גבוהה, שכן היכולת ההגנתית שלהם הייתה טובה יותר. לקראת המפגש עם הקבוצה מהצפון, חוזר סופוקליס שחורציאניטיס לסגל ממנו נעדר בשלושת המשחקים האחרונים בשל השעייה ומי שלא יתלבשו הם בריאן רנדל, שעדיין לא החלים מהמחלה שמונעת ממנו לשחק בשבועיים האחרונים וג'ו אלכסנדר. אלכס טיוס, שגם כן לא משחק בתקופה האחרונה בשל פציעה, עשוי לחזור לשחק.

נהריה סיימה את העונה כבר לפני מספר שבועות והבטיחה את מקומה בליגה. בשבוע שעבר רשמו השחקנים של רועי חגאי יכולת יוצאת מן הכלל כשהביסו את מכבי אשדוד בבית והבטיחו את המקום העשירי המכובד לקבוצה, שסומנה בתחילת העונה כמועמדת המובילה לירידת ליגה. לקראת המשחק מול מוליכת הטבלה צפוי רוברט רות'בארט להמשיך להיעדר בשל הדורבן ברגלו, פציעה שלא אמורה להשפיע עליו בקיץ לקראת קמפיין הנבחרת וג'ון וויליאמסון נמצא בספק לאחר שלא שיחק נגד אשדוד. בקבוצה צפויים לקבל החלטות בקרוב לגבי עמדת המאמן בעונה הבאה, כשרועי חגאי שהביע נכונות להמשיך לעונה שלישית בעין שרה, הוא המועמד המוביל לתפקיד.

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
פארוג עצבני/אדריאן הרבשטיין

עוד לפני המשחק, התנהל היום עימות בטוויטר בין שחקן מכבי תל אביב, ג'רמי פארגו למנהלת הליגה. פארגו צייץ: "הלו"ז של ליגת העל בכדורסל הוא בדיחה עצובה" ואילו במנהלת הגיבו בציוץ משלהם: "אולי לא היינו צריכים להזיז משחק כדי לעזור לך באמצע סדרת היורוליג מול פנר". על כך הגיב פארגו: "אז לא הייתם צריכים להזיז. משחק אחד לא קשור בכלל ללו"ז הפרוס בפראות הזה שיצרתם. חה!".

במנהלת פרסמו תגובה רשמית: "מנהלת הליגה מצפה ממכבי תל אביב לגנות את ההתבטאויות של שחקן הקבוצה ג'רמי פארגו בטוויטר. ברצוננו להזכיר כי הלו"ז הצפוף, אשר היה ידוע למכבי תל אביב כבר לפני כחודש, נבע מבקשתה של מכבי תל אביב והתחשבותה של המנהלת לסייע למכבי תל אביב בהזזת משחק ליגה ממחזור שהיה בין משחקי ההצלבה השני והשלישי. אין למנהלת בעיה לקבל ביקורת, אך אנו מצפים שהיא תעשה ותאמר בדרך מכובדת ולא מעליבה ותשקול בימים הקרובים את האפשרויות המשמעתיות העומדות בפניה כנגד השחקן".

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה רשמית: "פארגו מביא את דעתו כשחקן על לוח המשחקים, בין היתר ארבעה משחקים בשמונה ימים, לוח המשחקים הנמתח בהמשך וכו'. דבריו עומדים לחלוטין בקנה אחד עם עקרונות חופש הביטוי והבעת דעה, הוא אינו משתמש בשפה גסה ולא פוגע באיש.

אגב, תמוהה בעיניינו תגובתה החריפה של המנהלת ודרישתה המוגזמת מאיתנו בעקבות דבריו של פארגו, שנאמרו בצורה סבירה ועניינית לחלוטין, בעוד בעלי תפקידים בכירים ביותר במספר קבוצות בליגה התבטאו באחרונה בצורה בוטה וגסה שהינה בבחינת לשון הרע.

למשל: יו"ר קבוצה שכתב בעמוד הפייסבוק שלו "מכבי תל אביב הבושה של המדינה איכסה מגעילים נמאסתם פדרמן הספונסר של חיפה מה כבר חשבתי לעצמי", בעלים של קבוצה שבראיון הישווה אותנו לחומת ברלין וקומוניסטים ועוד - ואלה רק כמה דוגמאות - וכל זאת ללא כל תגובה נראית לעין של מנהלת הליגה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully