וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה ברציפות: בירם כיאל שחקן החודש של ברייטון

כמו בחודש מרץ, גם באפריל בחרו אוהדי ברייטון בקשר שסייע לשרוד בליגת המשנה באנגליה: "הפגין קלאסה מדי משחק, הוא בטח תוהה מה לעזאזל הוא עושה כאן". ובמקום השני: כוכב של קבוצה יריבה

בירם כיאל שחקן ברייטון חוגג עם איניגו קלדרון. GettyImages
"אחד הבודדים בקבוצה שמתאים לצ'מפיונשיפ". כיאל חוגג/GettyImages

בירם כיאל סייע לברייטון לשרוד בליגת המשנה באנגליה, השלים חצי עונה מוצלחת מאוד מאז הגיע מסלטיק וכחותמת נבחר אמש (רביעי) בפעם השנייה ברציפות לשחקן החודש של המועדון. בחודש מרץ סיים כיאל בראש, ובחודש אפריל קיבל עוד 10 אחוזים מהקולות ונבחר על ידי האוהדים ברוב של 48.5 אחוזים.

"אחד השחקנים היחידים בקבוצה שמתאים באיכותם לליגה הזו", נכתב על כיאל, שרשם שש הופעות באפריל ו-18 בסך הכול העונה (כבש כמחליף במשחק הבכורה ולאחר מכן 17 משחקים בהרכב). "הוא בטח תוהה מה לעזאזל הוא עושה כאן. הפגין קלאסה מדי משחק, פרט ל'יום מנוחה' ברות'רהאם, שגם שם הוא היה השחקן הטוב ביותר שלנו. וזה אומר הכול".

ומי זכה במקום השני? לא תאמינו. מדובר בכלל ברודי גסטדה, חלוצה של בלקבורן. בעוד ברייטון סבלה מחוסר מחץ בשלבי הסיום של העונה ומיעטה לכבוש, גסטדה הבקיע את השער שהוריד את מילוול ליגה ובכך למעשה הבטיח את הישארותה של ברייטון. אוהדי השחפים הודו לו על כך עם 22.86 אחוזי תמיכה, כשחקן הראשון של קבוצה יריבה שמשתחל לרשימת הנבחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully