וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת ה-NFL: הפטריוטס הוציאו אוויר במכוון מהכדור בגמר ה-AFC

ראשי הליגה פרסמו חלק ממצאי החקירה מ"דיפלייט-גייט": טום בריידי "פחות או יותר ידע" על המתרחש. הבעלים רוברט קראפט: "המסקנות לא ברורות לי, אבל נקבל את הממצאים ואת השלכותיהם"

אוהדי ניו אינגלנד תומכים בטום בריידי. Elsa, GettyImages
האמנם?/GettyImages, Elsa

ראשי ה-NFL פרסמו הערב (רביעי) את ממצאי חקירת "דיפלייט-גייט", לפיהם ניו אינגלנד הוציאה במכוון אוויר מהכדורים במשחק הגמר של ה-AFC מול אינדיאנפוליס. עוד צוין כי הקוורטרבק טום בריידי "פחות או יותר ידע" על המתרחש, וכולם ניסו לשמור זאת בשקט.

כזכור, מה שהניע את החקירה מלכתחילה היה הרגע בו דקוול ג'קסון חטף מסירה של טום בריידי במהלך הרבע השני. זו הייתה הפעם הראשונה במשחק בה אחד משחקני הקולטס נגע בכדור עמו שיחקה ניו אינגלנד, שכן כל קבוצה תוקפת עם כדורים משלה. ג'קסון חש שבכדור חסר אוויר והעביר את הטענות שלו לאנשי הצוות של אינדיאנפוליס. משם הדברים עברו למאמן צ'אק פגאנו וממנו, הגיעו עד הבוס ג'ים אירסיי שהתלונן בפני אנשי הליגה. החקירה הזריזה שניהלו ב-NFL גילתה כי שהכדורים היו מנופחים פחות מהתקן ברמה של כשני פאונדים (קצת פחות מק"ג) לכל אינץ' מרובע של אוויר.

על פי הדו"ח, הפטריוטרס, שניצחו במשחק 7:45, העניקו לשופט כדורים רגילים לבדיקה טרם המשחק, ולאחר שזו הסתיימה, החלו להוציא מהם אוויר. "להגיד שאנחנו מאוכזבים מהממצאים יהיה שימוש בלשון המעטה", כתב עורך הדין טד וולס, שעמד בראש החקירה.

הבעלים של ניו אינגלנד רוברט קראפט הגיב: "בעוד אני מכבד את החקירה העצמאית, המסקנות להן הגיעו לא ברורות לי. אין לנו כל כך מה לעשות, להילחם נגד הליגה ולהאריך את הדיון הזה יהיה עקר. נקבל את הממצאים ואת השלכותיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully