וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל התפרעות אוהדיה: בני יהודה נענשה בעונש רדיוס

זריקת החזיז לכר הדשא בסיום המשחק מול הפועל כפר סבא עלתה לזהובים ברדיוס עם קהל, בתוספת קנס כספי של 25 אלף שקל: "זו הפעם החמישית שבני יהודה עומדת לדין, משחק חוץ לא מסיר אחריות מהקבוצה האורחת"

אוהדי בני יהודה. מגד גוזני
החטא ועונשו. אוהדי בני יהודה/מגד גוזני

בני יהודה נענשה הערב (רביעי) בעונש רדיוס עם קהל ובקנס כספי של 25 אלף שקל בשל התפרעות אוהדיה במשחק הליגה מול הפועל כפר סבא. כזכור, בסיום המשחק זרקו האוהדים חזיז לכר הדשא.

"מר דמאיו טוען כי היה זה משחק חוץ ולכן קשה היה לו לשלוט באוהדיו, וכי מדובר בהבעת שמחה ובחפץ אשר נזרק מרחק רב מכר הדשא", כתב הדיין. "לגבי עניין משחק החוץ הרי שכתבתי לא פעם כי איני מסיר אחריות מכתפי הקבוצה האורחת. הסרת אחריות מעין זו תביא בסופו של יום למצב בו תטען הקבוצה האורחת כי אינה יכולה לעשות דבר כנגד אוהדיה המתפרעים במשחקי חוץ, ויהא בכך משום מתן לגיטימציה לאוהדיה לעשות ככל העולה על רוחם במשחקי חוץ".

"איני מקבל גם את טענת מר דמאיו לעניין היותו של ירי אותו זיקוק לטענתו אקט השמחה ומזעור המעשה", הוסיף הדיין. "ישער בנפשו מר דמאיו מה היה קורה אם אותו זיקוק היה פוגע באחד האוהדים בתוך היציע עצמו (שלא לדבר על פגיעה במי מן השחקנים ו/או צוות השיפוט). אזכיר גם כי מדובר בפעם החמישית בו עומדת השנה הקבוצה לדין בעקבות מעשי אוהדיה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully