וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין: "הפסדנו משחק בית, זו רעידת אדמה, העולם קרס"

בגולדן סטייט מסרבים להילחץ מההפסד הביתי לממפיס, גרין הגיב בסרקזם ל"פאניקה". קרי: "לא יהיו עוד הרבה פעמים שנקלע 6 מ-26 מהשלוש". בוושינגטון מקווים שג'ון וול יחזור למשחק 3

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריורס. AP
ערב קליעה רע במיוחד. קרי/AP

גולדן סטייט - ממפיס: מספרי המשחק

* ממפיס הפכה לקבוצה השלישית בלבד העונה שמנצחת את הווריורס במגרשם הביתי, אחרי שיקגו וסן אנטוניו.

* זה הפסד הבית הראשון של גולדן סטייט אחרי 21 משחקים ושלושה חודשים (ה-27 בינואר מול הבולס). זה הפסד ראשון עבורם אחרי חמישה ניצחונות בפלייאוף ותשעה בסך הכול.

* זו בסך הכל הפעם השלישית העונה שגם מייק קונלי וגם זק רנדולף קולעים 20 נקודות ומעלה.

* הגנה: ממפיס הצליחה לעצור את קליי תומפסון על 13 נקודות ב-6 מ-15 מהשדה ו-1 מ-6 מהשלוש, ואת סטפן קרי על 19 נקודות ב-2 מ-11 מהשדה. גולדן סטייט סיימה את המשחק עם 6 מ-26 מהלוש, 23 אחוז.

מייק קונלי שחקן ממפיס גריזליס לבוש מסיכה. AP
המסיכה לא הפריעה. קונלי/AP

הציטוטים

ממפיס הרשימה כשגברה הלילה (רביעי) 90:97 על גולדן סטייט והנחילה לווריורס את הפסדם הביתי השלישי בלבד העונה, אבל מי שבלט מעל כולם היה גיבור הניצחון מייק קונלי, שלא אמור היה לשחק אחרי שסבל משבר בפרצוף, ועם זאת פתח בחמישייה, שיחק 27 דקות, קלע 22 נקודות, ובעיקר הנהיג את חבריו ונתן להם דחיפה מוראלית ותרומה מקצועית. קונלי, שקלע את ארבע הזריקות הראשונות שלו, שיחק עם מסיכה מיוחדת על פניו כשמאמנו דייב ייגר מגדיר אותו כ"לב גדול, הוא נתן לנו את האלמנט הנוסף".

קונלי אמר שהמסיכה לא הפריעה: "לא הייתה לי בעייה בראייה, לא הרגשתי שהיא מגבילה אותי, מה שכן, נהיה שם חם, הייתי צריך לפתוח אותה מדי פעם כדי לתת לזיעה לנזול". הוא רק הוסיף ש"לא אשקר, אני קצת עייף, בסוף סבלתי מהתכווצות כי לא שיחקתי הרבה זמן. חוץ מזה, הרגשתי טוב".

שחקן נוסף שהטריף את ממפיס היה טוני אלן, שנתן הגנה גדולה על קליי תומפסון, שמלבד לאחוזים הגרועים גם הוסיף 5 איבודים. אלן, שספג שריקות בוז מהקהל אחרי שבמשחק הקודם הפריע לילדים מקומיים לרקוד על המגרש, השתטח שוב ושוב על הפרקט בנחישות אופיינית, רשם 4 חטיפות, כשאחרי שתיים מהן צעק לקהל המקומי שהוא "1st-Team All-Defense" - שחקן חמישיית ההגנה. אחרי כך הסביר ש"זה רק משהו שאני לעצמי כדי להדליק אותי".

מנגד, גולדן סטייט פתחה את הערב עם טקס לכבודו של סטפן קרי, שהציג את גביע ה-MVP שלו, אבל החגיגה קיבלה תפנית מאכזבת. "איבדנו קצת מהרעל שלנו", הודה המאמן המפסיד סטיב קר, "זה היה העניין העיקרי. היינו אמוציונליים מדי. רצינו לזרוק מהר מדי, במקום להניע את הכדור ולסדר זריקות טובות עם חסימות. כולם ניסו לעשות הכל מהר ולבד".

סטפן קרי טוען ש"עוד לא יהיו הרבה פעמים בסדרה שבהן נקלע 6 מ-26 מהשלוש, כך שלא צריך להגיב בצורה קיצונית על ערב קליעה אחד חלש, כל עוד נצליח להגיע לזריקות טובות במשחק הבא". דריימונד גרין המשיך את הקו, סירב להיכנס לפאניקה ואמר בציניות: "אף אחד לא מצפה מאיתנו להפסיד משחק בית. עכשיו כל העולם קרס, המפרץ ספג רעידת אדמה, כלום לא עובד". אחר כך חייך ואמר "יהיה בסדר... לא כל הדברים יילכו לטובתנו בכל משחק, אבל אתה לומד מהדברים האלה ונבנה מהם, השאלה היא איך אתה מתאושש".

עוד באותו נושא

מייק קונלי חזר, ממפיס ניצחה בגולדן סטייט והשוותה ל-1:1

לכתבה המלאה
דמארה קארול שחקן אטלנטה הוקס מול ננה שחקן וושינגטון. AP
מבריק בפלייאוף. קארול משמאל/AP

אטלנטה - וושינגטון: מספרי המשחק

* אטלנטה הגיעה בעבר שבע פעמים למצב של 1:1 בסדרת חצי גמר המזרח, והפסידה בכולן. וושינגטון עומדת על מאזן של 3:7 במצבים כאלה.

* דמארה קארול רשם משחק פלייאוף שישי ברציפות עם לפחות 20 נקודות, שחקן ההוקס האחרון שעשה את זה היה כמובן דומיניק ווילקינס, שרשם שבעה משחקים כאלה ב-1987 ו-12 משחקים ב-1988

* אגב, במהלך העונה הרגילה כולה היו לקארול רק שבעה משחקים עם לפחות 20 נקודות.

* בהיעדרו של ג'ון וול, שהוביל את ה-NBA העונה באסיסטים עם 12.6 למשחק, הוויזארדס הכפילו את מספר האסיסטים שלהם מהמשחק הראשון עם 16 לעומת 8.

שחקן וושינגטון וויזארדס, ג'ון וול. GettyImages
"הכול בידיים של אלוהים". וול/GettyImages

באטלנטה, ההוקס ניצחו את וושינגטון 90:106 ואיזנו את המאזן בסדרת חצי גמר המזרח ל-1:1. ג'ון וול לא שיחק במדי הוויזארדס בגלל פציעה, ההוקס הציגו הגנה טובה מאוד ברבע הראשון וברבע האחרון והכול פתוח.

הסדרה עוברת כעת ל-DC וקייל קורבר אמר: "שלושת ימי המנוחה יהיו טובים בשבילנו, נמצא את הקצב שלנו מחדש. אנחנו צריכים לשפר את הקליעה, אני יודע שאני צריך להיות טוב יותר בתחום הזה. היו לי שני משחקים מסריחים. בליגה הזו כשיש לך זריקות טובות, אתה חייב לקלוע אותן. ג'ף טיג? אנחנו לא מודאגים. הוא יהיה בסדר. עוד יהיו לו משחקים מעולים".

אל הורפורד שסיים משחק סולידי של 18 נקודות: "אנחנו צריכים להמשיך להאמין בשיטה שלנו, זה עבד לנו לאורך כל העונה. אני יודע שבפלייאוף יש יותר אינטנסיביות ומתווספים הרבה משתנים, אבל הכדורסל שלנו הביא אותנו עד לכאן ואנחנו צריכים לבטוח בעצמנו ולהמשיך לשחק אותו".

בהיעדרו של וול, האיש אליו הוויזארדס הלכו הכי הרבה היה בראדלי ביל. הגארד לקח 22 זריקות, אבל קלע רק 8 מהן וסיים עם 20 נקודות. בסיום הוא אמר: "אנחנו צריכים להשתפר בשני צדי המגרש. אפשר לנצח את אטלנטה, אנחנו מרגישים שאנחנו הקבוצה הטובה יותר בסדרה הזו. אנלנו רק צריכים לצאת לפרקט ולעשות את מזה שאנחנו אמורים לעשות. ג'ון? אם הוא ישחק, הוא ישחק ואם לא, לא. אנחנו לא יכולים לשים עליו את כל 'הכסף', אסור לנו להתייחס אליו כאל המושיע".

ומה יהיה עם וול? "אני לא יודע להגיע מה יהיה במשחק מספר 3", הוא אמר הלילה, "אחרי שנפצעתי, קיבלתי טיפול במשך משהו כמו 24 שעות ברציפות. אני עושה מה שאני יכול כדי לחזור. זה הכול בידיים של אלוהים. מה שאני יכול לעשות זה רק להמשיך לקבל טיפולים ולנסות להחלים בזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully